هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بازی Assassin’s Creed Codename Red آخرین عنوان با فرمول Origins است

شایعه: بازی Assassin’s Creed Codename Red آخرین عنوان با فرمول Origins است

شایعه شده که بازی Assassin’s Creed Codename Red، آخرین ورودی این سری است که بر اساس فرمول معرفی شده در Assassin’s Creed Origins ساخته می‌شود.

تبلیغات

به گفته جان هارکر (John Harker)، افشاگر معروف و عضو انجمن ResetEra، بازی Assassin’s Creed Codename Red آخرین نسخه از فرمول Origins خواهد بود که نشان می‌دهد در نسخه‌های آینده این سری، دیگر شاهد عناصر نقش آفرینی موجود در عناوین Origins، Odyssey و Valhalla نخواهیم بود.

به نظر می‌رسد Assassin’s Creed Mirage با تاکید بیشتر بر مخفی‌کاری و اکشن، این سری را به ریشه‌های خود باز می‌گرداند. اما باید دید دیگر نسخه‌های این سری پس از Assassin’s Creed Codename Red، چه جهتی را طی خواهند کرد.

طبق گفته مارک الکسیس کوت (Marc-Alexis Cote) از یوبیسافت، Assassin’s Creed Codename Hexe یک «بازی پرچمدار جدید» از فرنچایز Assassin’s Creed خواهد بود، عنوانی که قرار است «نوع بسیار متفاوتی از Assassin’s Creed» را ارائه دهد.

این امر به شایعات مربوط به کنار گذاشتن فرمول Origins و هدایت عناوین آینده Assassin’s Creed در مسیری جدید اعتبار می‌بخشد. با این حال، باید دید که این مسیر دقیقاً چگونه است.

Assassin’s Creed Mirage یک بازی اکشن ماجراجویی بوده و توسط یوبیسافت بوردو (Ubisoft Bordeaux) توسعه یافته است. این بازی بیانگر هرج و مرج سامرای قرن نهم هجری می‌باشد و در بغداد روایت می‌شود.

بازیکنان، سفر باسم بن اسحاق – شخصیتی که در والهالا معرفی شد – را آغاز می‌کنند، او از یک دزد خیابانی به یک عضو تمام عیار از انجمن برادری تبدیل می‌شود.

Mirage، بازگشت به ریشه‌های این فرنچایز محسوب شده و در مقایسه با نسخه‌های اخیر که تمرکز بیشتری روی جنبه‌های نقش آفرینی و جهان باز داشتند، تاکید بیشتری روی داستان سرایی خطی و گیم‌پلی مخفی‌کاری دارد.

این بازی قرار است برای Amazon Luna، PlayStation 4، PlayStation 5، Windows، Xbox One و Xbox Series X|S منتشر شود.

منبع: Twisted Voxel

Golden piratecactussnowgirlKratosاوردک تک تک ورژن ۴.۳خسته77Haj_HosseinOld fashion GAMERهالک ایرانیRebel2292AMIR WAZOWSKIaliRoyalknightDark FantasyAshen undead the bearerباسم ابن اسحاقꪖꪜꫀꪀᧁꫀᣗمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)وزغ (آنتی لگبت)more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا