هاست پرسرعت
بازی

تریلر پایانی فیلم Avatar: The Way of Water + پوستر

تریلر پایانی فیلم Avatar: The Way of Water + پوستر

به تازگی آخرین تریلر برای فیلم Avatar: The Way of Water منتشر شده که بخش‌های جذابی از این فیلم را به نمایش در می‌آورد.

فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ میلادی به شمار می‌رود که زمان زیادی تا اکران آن روی پرده سینماها باقی نمانده و حالا نیز سومین و آخرین تریلر برای این فیلم منتشر شده است.

فیلم «آواتار: راه آب» دنباله‌ای برای فیلم اصلی محصول سال ۲۰۰۹ میلادی به شمار می‌رود و همانند فیلم قبلی، کارگردانی و نویسندگی آن را جیمز کامرون (James Cameron) انجام داده است. اتفاقات فیلم «آواتار ۲» حدود دو دهه پس از اتفاقات فیلم اصلی جریان دارد و داستان خانواده جیک و نیتری در سیاره پاندورا دنبال می‌شود. تریلر منتشر شده برای این فیلم را در ادامه می‌توانید مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

فیلم اول «آواتار» به معرفی قبلیه ساکن جنگل یعنی اوماتیکایا پرداخته بود و حالا در فیلم «آواتار: راه آب»، داستان روی قبلیه ساکن در داخل آب یعنی متکاینا تمرکز خواهد داشت. در تریلرهای منتشر شده برای این فیلم نشان داده شده بود که جیک برای محافظت از خانواده‌اش از این قبیله کمک می‌خواهد.

تبلیغات

همانند فیلم اول، کلونل مایلز کواریچ با بازی استیون لانگ (Stephen Lang) به همراه کمپانی RDA سعی دارند تا از منابع بیشتری از سیاره پاندورا استفاده کنند و همین نیز سبب شده تا جیک و نیتری در قبیله متکاینا پناه بگیرند. تریلر تازه فیلم «آواتار ۲»، حمله سربازان RDA به قبیله متکاینا را به تصویر می‌کشند.

به دنبال انتشار تریلر پایانی فیلم «آواتار: راه آب»، اعلام شده که فروش بلیط‌های این فیلم نیز آغاز شده است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۵ آبان ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران شود. علاوه بر تریلر، پوستری نیز برای این فیلم منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

فیلم Avatar: The Way of Water

منبع: کولایدر

Godfather4224ata.expressپسر همسایهامیرپلنگ پیرهن صورتیGOD OF WAR

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا