هاست پرسرعت
بازی

افزایش احتمال خرید استودیو Ballistic Moon توسط شرکت سونی

افزایش احتمال خرید استودیو Ballistic Moon توسط شرکت سونی

سونی در چند سال گذشته با خرید شرکت‌های بازیسازی مختلف به مانند بانجی، هوس‌مارک، فایراسپرایت، بلوپوینت گیمز و استودیوهای دیگر، تعداد توسعه‌دهندگان فرست‌پارتی خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است و انتظار می‌رود که این شرکت به سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی خرید استودیوهای بیشتر برای بخش پلی استیشن خود ادامه دهد. حال گزارش‌هایی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند احتمالا خرید دیگری توسط شرکت سونی انجام شده، ولی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

اخیرا کالین موریارتی از رسانه‌ی Last Stand Media گزارش داده است که طبق اطلاعات ثبت‌شده در وب‌سایت PitchBook که در واقع یک پایگاه بزرگ از داده‌های مالی و نرم‌افزاری شرکت‌ها و دفاتر کاری سراسر جهان به حساب می‌آید، استودیوی بریتانیایی Ballistic Moon تحت مالکیت شرکت سونی فهرست شده است. همچنین در توضیح صفحه این استودیو در وب‌سایت PitchBook، وضعیت آن به‌عنوان خریده و ادغام‌شده توصیف می‌شود و سونی به‌عنوان شرکت مادر آن ثبت شده است.

علاوه بر این گزارش، نشانه‌هایی از سوی خود سونی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد احتمالا استودیو Ballistic Moon به زودی به خانواده‌ی استودیوهای پلی استیشن خواهد پیوست. شرکت سونی اخیرا آگهی استخدامی برای یک طراح ارشد دیالوگ در پلی استیشن ارسال کرد و در آن نوشته بود که متقاضی با تعدادی از استودیوهای فرست‌پارتی سونی کار خواهد کرد و نام Ballistic Moon در کنار نام چند استودیوی پلی استیشن به چشم می‌خورد. با این حال این آگهی کمی بعد توسط سونی ویرایش و نام Ballistic Moon از آن حذف شد.

استودیوی بالستیک مون در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد و از کارکنان سابق تعدادی از استودیوهای بزرگ از جمله سوپرمسیو گیمز، کوانتیک دریم، اسکوئر انیکس و گوریلا گیمز در تشکیل آن نقش داشتند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این استودیو در حال کار روی یک بازی انحصاری پلی استیشن با اسم رمز Project Bates است که ظاهرا یک بازی ترسناک و بقا خواهد بود و با استفاده از موتور دسیمای استودیو گوریلا گیمز توسعه می‌یابد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا