هاست پرسرعت
بازی

بازیگران فیلم جدید Road House اعلام شدند

بازیگران فیلم جدید Road House اعلام شدند

بازسازی فیلم کلاسیک Road House توسط آمازون تایید شده است و جیک جیلنهال در جایگاه پاتریک سوویزی، بازیگر دالتون، در این فیلم بازی خواهد کرد.

استودیو آمازون اعلام کرد که ساخت نسخه بازسازی شده فیلم کلاسیک و محبوب «Road House» رسما شروع شده است و بازیگرانی اعم از جیک جیلنهال در نقش دالتون، بیلی مگنوسن، دانیلا ملچیور و لوکاس گیج برای بازی در این فیلم انتخاب شده‌اند. کارگردانی این فیلم برعهده داگ لیمان خواهد بود. لیمان درباره بازسازی این فیلم محبوب اینگونه گفته است:

من برای بازسازی این فیلم هیجان زیادی دارم و بی‌صبرانه منتظرم تا ایده‌های خلاقانه خود را بر روی این فیلم پیاده کنم و برنامه‌هایم با جیک برای این نقش نمادین را به همه شما نشان دهم.

در نسخه بازسازی شده فیلم که تا حد زیادی از فیلم اصلی الهام گرفته شده است، دالتون (جیلنهال) یک مبارز سابق UFC است که به عنوان یک مامور امنیتی در کلوپ بین راهی مشغول به کار می‌شود ولی او به زودی متوجه می‌شود که اتفاقات آن طور که به ظاهر می‌رسند نیستند. در نسخه اصلی این فیلم، دالتون که گذشته مرموزی را پشت سر گذاشته است از نیویورک به ایالت میزوری نقل مکان کرده و مدیریت امنیتی یک کلوپ کوچک را به عهده می‌گیرد.

تبلیغات

شایعات بازسازی فیلم «Road House» در سال‌های اخیر زیاد به گوش می‌رسیدند و سال گذشته گمان می‌رفت که جیک جیلنهال برای بازی در این فیلم در حال مذاکره است ولی هیچ خبری در این باره تایید یا تکذیب نشد. هیچ یک از این اخبار مشخص نکردند که جیلنهال در نقش سابق پاتریک سوویزی، دالتون، در این فیلم حضور خواهد داشت یا نقشی کاملا جدید را به عهده خواهد گرفت. حالا تایید شده است که جیلنهال در نقش دالتون در این فیلم بازی خواهد کرد ولی داستان آن‌ها کمی با یکدیگر فرق خواهد داشت.

تاریخ انتشار این فیلم هنوز اعلام نشده است ولی فیلم‌برداری آن ماه آینده در کشور جمهوری دومینیکن آغاز و در نهایت در پلتفرم پخش خانگی آمازون منتشر خواهد شد.

منبع: مووی‌وب

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا