هاست پرسرعت
تکنولوژی

آنر ایکس 5 معرفی شد؛ یک گوشی ارزان قیمت با پردازنده هلیو G25

آنر ایکس 5 معرفی شد؛ یک گوشی ارزان قیمت با پردازنده هلیو G25

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

آنر امروز به شکل بی سر و صدا و به دور از هیاهوی رسانه‌ای، یک گوشی هوشمند جدید را برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی کرد. این گوشی جدید که آنر ایکس 5 (Honor X5) نام دارد، یک پیشنهاد مقرون به صرفه بوده و در عین حال مشخصات سخت افزاری مناسبی نیز دارد. برای اینکه بیشتر با مشخصات و ویژگی‌های این محصول آشنا شوید، در ادامه این مقاله از دیجی رو ما را همراهی کنید.

آنر ایکس 5 در جلوی بدنه خود مجهز به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح +HD است که یک بریدگی قطره‌ای شکل در قسمت فوقانی خود دارد. پنل پشتی این گوشی دارای بافت چرمی است و ماژول دوربین مربعی نیز در گوشه بالای سمت چپ خودنمایی می‌کند. متأسفانه، آنر ایکس 5 فاقد اسکنر اثر انگشت است و برای احراز هویت به تشخیص چهره متکی است.

آنر ایکس 5 دارای یک دوربین پشتی تک لنزه 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED است و از فیلمبرداری با وضوح حداکثر 1080p پشتیبانی می‌کند. دوربین جلویی هم وضوح 5 مگاپیکسلی داشته و داخل بریدگی قطره‌ای شکل نمایشگر تعبیه شده است.

آنر ایکس 5

در داخل بدنه، آنر ایکس 5 به پردازنده مدیاتک هلیو G25 همراه با پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 مجهز شده است. این گوشی دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است که از طریق شیار کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند و در بخش نرم‌افزاری نیز سیستم عامل اندروید 12 (نسخه گو) به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است.

گزینه‌های اتصال در آنر ایکس 5 شامل پورت میکرو USB، جک 3.5 میلی متری، VoLTE، وای-فای، بلوتوث و پشتیبانی همزمان دو سیم کارت است.

آنر ایکس 5 در رنگ‌های نارنجی آفتابی، آبی اقیانوسی و مشکی تولید شده و قیمت و زمان عرضه آن بستگی به منطقه جغرافیایی دارد. اما برای اینکه ایده‌ای از قیمت آن داشته باشید بد نیست بدانید که در اردن حدود 99 یورو قیمت‌گذاری شده است.

در انتها بهتر است یادآوری کنیم که آنر قرار است در روز 26 دسامبر (5 دی) یک رویداد ویژه در چین برگزار کرده و از گوشی پرچمدار آنر 80 جی تی (Honor 80 GT) به همراه تبلت پد وی 8 پرو (Pad V8 Pro) رونمایی کند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا