هاست پرسرعت
بازی

شکایتی 6 میلیارد دلاری از پلی استیشن در دست انجام است

شکایتی 6 میلیارد دلاری از پلی استیشن در دست انجام است

از پلی استیشن با مبلغ 6 میلیارد دلار شکایت شده که دلیل آن کلاه برداری، قیمت بالاتر بازی ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

این ادعای حقوقی، یک اقدام جمعی علیه این شرکت گیمینگ بوده که توسط الکس نیل (Alex Neill)، مدافع حقوق مصرف‌کنندگان، مطرح شده است و این شرکت را به نقض قوانین رقابت از طریق سو‌ءاستفاده از قدرت بازاریابی خود برای تحمیل شرایط ناعادلانه روی توسعه‌دهندگان و ناشران بازی‌ها، متهم می‌کند. این موضوع باعث افزایش قیمت برای مصرف‌کننده می‌شود.

این شرکت ظاهرا یک کارمزد 30 درصدی را برای هر بازی دیجیتالی و پرداخت‌ درون بازی که از طریق فروشگاه پلی استیشن انجام می‌شود، اعمال می‌کند. بر اساس اظهار این دادخواهی، مصرف‌کنندگان در طی 6 سال گذشته برای خرید‌های دیجیتالی خود چیزی حدود 6 میلیارد دلار اضافه هزینه کرده‌اند.

بر اساس این ادعا که در جمعه با Competition Appeal Tribunal بسته شد، هر شخصی در بریتانیا که از تاریخ 19 آگوست 2016، بازی‌های دیجیتالی یا محتوای اضافی روی کنسول‌های خود را از طریق فروشگاه پلی استیشن خریداری کرده است، در این ادعا لحاظ می‌شود و به طور بالقوه حق دریافت غرامت دارد.

خسارات تخمینی نسبت به هر شخص بین 80 تا 664 دلار فارغ از سود است.

نیل این‌چنین گفت:

تبلیغات

همه چیز برای سونی پلی استیشن دیگر تمام شده است. با این اقدام قانونی، من برای میلیون‌ها نفر در بریتانیا ایستاده‌ام که ناخواسته پول اضافی پرداخته‌اند. ما باور داریم که سونی از جایگاه خود سوءاسفاده کرده و سر مشتری‌های خود کلاه گذاشته است.

صنعت گیمینگ اکنون بزرگترین صنعت سرگرمی در بریتانیا است و خیلی از مردم آسیب‌پذیر برای ارتباط، به گیمینگ متکی هستند. اقدامات سونی، هزینه‌هایی را روی میلیون‌ها نفر تحمیل می‌کند که توانایی پرداخت آن را ندارند، مخصوصا وقتی بین یک بحران قرار داریم و جیب مشتری بیشتر از همیشه خالی می‌شود.

ناتاشا پیرمن (Natasha Pearman)، همکار این پرونده، گفت:

سونی به پخش بازی‌های پلی استیشن و محتوای درون بازی تسلط دارد و یک استراتژی ضد رقابت را پیش رو گرفته که نتایج آن افزایش قیمت برای مصرف کننده‌هایی است که بیش از اندازه باید برای سرویس‌های سونی هزینه کنند.

نظر شما در این باره چیست؟

DARKSIRENdeathwings❾❻︵✎﹏ȏṃıԀعمو فیل کبیرAl.ml.khRezaTHE GLADIATORarmanvahid gamersauronCarddragonHosseinainzبی طرف Pc gamerHeisenbergآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)خلوتDracolaPorfosorMax22more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا