هاست پرسرعت
بازی

انتشار تصویری وحشتناک از فیلم Evil Dead Rise

انتشار تصویری وحشتناک از فیلم Evil Dead Rise

بروس کمپبل نخستین تصویر از فیلم Evil Dead Rise را منتشر کرد که نوید اثری بسیار ترسناک را می‌دهد.

در حالی که به رویداد محبوب هالووین نزدیک می‌شویم، سینما میزبان اکران آثار ترسناک مختلفی می‌باشد. آثار ترسناکی که اقشار مختلفی از سینماگران را به سمت خود جذب کرده و رویدادی جذاب را برای آن‌ها پدید می‌آورد. به همین مناسبت نیز شاهد بازگشت فرنچایز Evil Dead تحت عنوان Evil Dead Rise خواهیم بود.

این فرنچایز که توسط سم ریمی (Sam Raimi) خلق شده و بروس کمپبل (Bruce Campbell) نقش آفرینی ماندگاری از خود بر جای گذاشته است، با تیمی کاملاً جدید به کارگردانی لی کرونین (Lee Cronin) باری دیگر بازگشته تا وقایع جدیدی را در این دنیای جهنمی به تصویر بکشد.

این فیلم که روایت‌گر حضور یک موجود شیطانی بسیار مخوف و شرور می‌باشد، باری دیگر حول محور کتاب اسرارآمیز این مجموعه جریان دارد که وقایعی وحشتناک را رقم زده و به نبردی بین خیر و شر تبدیل می‌شود.

تبلیغات

با توجه به این که در حال نزدیک شدن به اکران این فیلم مورد انتظار از ژانر وحشت می‌باشیم؛ بروس کمپبل که به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم Evil Dead Rise شناخته می‌شود، نخستین تصویر از این پروژه را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

انتشار تصویری وحشتناک از فیلم Evil Dead Rise

فیلم جدید مجموعه Evil Dead که توسط کمپانی نیولاین سینما تهیه شده است، از بازیگرانی همچون آلیسا سادرلند (Alyssa Sutherland)، لیلی سالیوان (Lily Sullivan)، گابریل اکولس (Gabrielle Echols)، مورگانا دیویس (Morgan Davies)، نل فیشر (Nell Fisher) و میا چالیس (Mia Challis) بهره می‌برد.

فیلم Evil Dead Rise در تاریخ 21 آوریل 2023 (1 اردیبهشت 1402) برای اکران در سینما در نظر گرفته شده است.

منبع: کولایدر

snowgirlAminTSLDanteBoogimanامیرAllliPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷FernandoEzio Auditore da Firenzemario

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا