هاست پرسرعت
خودرو

تشخیص ارواح در قبرستان توسط خودروی چینی لی اتو L9!

تشخیص ارواح در قبرستان توسط خودروی چینی لی اتو L9!

یکی از مالکان خودروی چینی لی اتو L9 پس از حضور در قبرستان جهت یاد کردن درگذشتگان خود با موضوع عجیبی روبرو شد! در واقع تکنولوژی‌های مدرن L9 ارواح را در اطراف گورستان شناسایی کرده‌اند!

در نمایشگر خودروی موردبحث تعداد زیادی از افراد و حتی دوچرخه‌سوارانی دیده شده‌اند اما در واقعیت خبری از هیچ‌کسی در آن اطراف نبوده است. بد نیست بدانید چینی‌ها در یک روز خاص و طبق سنت‌های خود در گورستان‌ها جمع شده و از درگذشتگان خود یاد می‌کنند و به آن‌ها ادای احترام می‌کنند.

سیستم‌های کمک‌راننده و نیمه خودران لی اتو L9 که با نام AD مکس شناخته می‌شود از چندین حسگر برای عملکرد خود استفاده می‌کند. همچنین قدرت پردازش سیستم یاد شده نیز با استفاده از GPU های ساخت شرکت انویدیا فراهم می‌شود. دومین ویژگی این سیستم استفاده از ۶ دوربین ۸ مگا پیکسلی و ۵ دوربین ۲ مگا پیکسلی برای تشخیص اشیای اطراف است. خودروی موردبحث همچنین از لیدار ۱۲۸ لاین هسای نیز استفاده می‌کند. به این مجموعه باید رادار جلو و ۱۲ حسگر اولتراسونیک را نیز اضافه کرد که دید ۳۶۰ درجه از محیط اطراف را فراهم می‌کنند.

اما خود لی اتو در واکنش به این واقعه می‌گوید که چیزی ماورا طبیعی رخ نداده و اتفاق موردبحث حاصل محدودیت‌های مربوط به توانایی‌های تشخیص حسگر است؛ اما شما چه فکر می‌کنید؟ آیا چنین اتفاقی به خاطر محدودیت‌های الگوریتم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رخ می‌دهد؟ البته باید گفت این اولین باری نیست که چنین اتفاقی در خودروهای لی اتو رخ می‌دهد چراکه چند ماه قبل نیز یکی از مالکان محصولات این شرکت روح‌هایی را روی نمایشگر خودرو دیده بود. این روح‌ها در واقع خودرو را تعقیب می‌کردند. آن موقع خود لی اتو اعتراف کرد مشکل موردبحث به یک باگ در الگوریتم‌ها مربوط می‌شود و احتمالاً دوربین دید عقب به خاطر قطره‌های آب در هوای بارانی دچار مشکل شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۵ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا