هاست پرسرعت
بازی

ساخت دنباله فیلم ترسناک Winnie The Pooh: Blood and Honey

ساخت دنباله فیلم ترسناک Winnie The Pooh: Blood and Honey

دنباله فیلم ترسناک و عجیب و غریب Winnie The Pooh: Blood and Honey در دست ساخت قرار گرفته است.

تبلیغات

وینی-د-پو یکی از شخصیت‌های کارتونی محبوب کودکان می‌باشد که آثار جذابی حول محور آن ساخته و پخش شده است. با این حال ریس فریک-واترفیلد در اقدامی شوکه‌کننده و عجیب دست به ساخت اقتباس سینمایی بسیاری خونینی از این مجموعه تحت عنوان Winnie The Pooh: Blood and Honey (وینی-د-پو: خون و عسل) زده که عملاً فیلمی ترسناک و اسلشر را برای مخاطبین تدارک دیده است. وقایع این فیلم به حدی خونین می‌باشد که حتی منتقدینش را نیز در بهت و حیرت باقی گذاشته است.

حال با وجود این که تنها چند هفته تا انتشار این فیلم مورد انتظار اسلشر فاصله داریم، ساخت یک دنباله برای آن تایید شده است. با توجه به وقایع فیلم نخست که حول محور قتل‌عام گروهی از جوانان در یک کلبه جریان خواهد داشت، به نظر می‌رسد که دنباله Winnie The Pooh: Blood and Honey بر روی انتقام تمرکز داشته و ریس فریک-واترفیلد ماجراهای خونین جدیدی را از منظر متفاوتی به تصویر خواهد کشید.

وینی-د-پو یکی از شخصیت‌های متعلق به کمپانی دیزنی بود که در ماه ژانویه سال 2022 حقوق آن به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت. ریس فریک-واترفیلد پس از این رویداد به صورت شخصی و با بودجه‌ای محدود کارگردانی و نویسندگی اقتباسی ترسناک از این دنیای فانتزی را بر عهده گرفت که حال فیلم او تبدیل به یکی از اثار مورد انتظار سینمای وحشت سال 2023 شده است.

اگر که از طرفداران فیلم Winnie The Pooh: Blood and Honey محسوب می‌شوید، در تاریخ 15 فوریه (26 بهمن) می‌توانید به مشاهده آن بپردازید.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا