هاست پرسرعت
بازی

معرفی سه انیمیشن خلاقانه کودکان در دیجیتون

معرفی سه انیمیشن خلاقانه کودکان در دیجیتون

ایده‌هایی جذاب مثل انیمیشن کارخانه هیولاها که سرزمینی از هیولاهای مختلف وجود دارد که برق مصرفی‌شان را با استفاده از جیغ بچه‌ها به‌دست می‌آورند! یا ایده فوق‌العاده انیمیشن افسون که خانواده‌ای جادویی با قدرت‌های منحصر‌به‌فرد را نشان می‌دهد.

رشد، خلاقیت، توانایی داستان‌پردازی و آموزش نکات ساده اخلاقی مثل شجاعت و عشق به خانواده در انیمیشن‌ها، از دلایل محبوبیت این محصولات سینمایی و سریالی به شمار می‌روند. در ادامه به معرفی سه انیمیشن و کارتون محبوب و جذاب برای کودکان می‌پردازیم.

کارتون ماشا و میشا، دوستی کودکان با طبیعت و حیوانات

کارتون ماشا و میشا که از سال 2009 در کشور روسیه تولید شده، برای گروه سنی کودکان پیش از دبستان و خردسالان مناسب است. کارتون ماشا و میشا درباره دختری شیطون و بامزه به نام ماشا است که همراه یک خرس بازنشسته سیرک در جنگل زندگی می‌کند و در هر قسمت ماجرایی جدید و جذاب را می‌سازد. کارتون ماشا و میشا به‌صورت اپیزود‌ها و قسمت‌های جداگانه ساخته شده و نیازی نیست تا مخاطب به ترتیب آن‌ها را تماشا کند. کارتون ماشا و میشا در رتبه‌بندی IMDB امتیاز 7.5 از 10 را گرفته و جزو محبوب‌ترین انیمیشن‌های مخصوص خردسالان به‌ شمار می‌رود.

افسانه قدیمی ماشا و میشا زمینه ساز ساخت فیلم سینمایی (گلنار) نیز شده است. در این فیلم سینمایی که در سال 1367 به کارگردانی کامبوزیا پرتویی ساخته شد، دخترکی در جنگل گمشده و اسیر یک خرس می‌شود. در انیمیشن ماشا و میشا داستان اصلی کمی لطیف‌تر شده و دخترک با خرس دوست می‌شود و در جنگل زندگی می‌کند. این تغییر داستانی برای کودکان خردسال مناسب‌تر و آموزنده‌تر است.

در کارتون ماشا و میشا با شخصیت‌های دیگری نیز مانند یک بز، سگ و خوک آشنا می‌شویم که در بازی‌های کودکانه ماشا او را همراهی می‌کنند.

کارتون پاندای کونگ فو کار، قهرمانی متفاوت

کارتون پاندای کونگ فو کار یکی از موفق‌ترین محصولات شرکت انیمیشن‌سازی دریم ورکس است. کارتون پاندای کونگ فو کار در سه فیلم سینمایی و یک انیمیشن سریالی ساخته شده است، که درباره پاندایی آشپز و بامزه به نام پو است که خیلی اتفاقی به‌عنوان بزرگ‌ترین رزمنده کونگفو انتخاب می‌شود. او هیچ مهارتی در کونگفو ندارد و به علت اضافه وزنش و علاقه زیادی که به غذا دارد، از تمرین ناامید شده است اما استاد شیفو او را با روشی متفاوت تعلیم می‌دهد تا با تایلانگ مبارزه کند. تایلانگ شاگرد سابق شیفو است که بعد از انتخاب نشدن به‌عنوان جنگجوی اژدها، عصبی شده و روی تاریکی از خودش را به همه نشان می‌دهد و درنهایت در سیاهچال حبس می‌شود. او در اواسط انیمیشن طی یک اتفاق فرار می‌کند.

کارتون کنگ فو پاندا

تلاش‌های پاندا برای یادگیری کونگفو در کارتون پاندای کونگ فو کار از دلایل محبوبیت این انیمیشن محسوب می‌شود. شخصیت پردازی دقیق و حساب شده‌ قهرمانان و نقش منفی، تایلانگ، فیلمنامه استاندارد و با فراز و نشیب‌های هیجان‌انگیز، توانست انیمیشن محبوبی برای کودکان بسازد.

کارتون پاندای کونگ فو کار محبوبیت بالایی در بین مخاطبان خود در سنین مختلف به‌دست آورد و ایده خودباوری و اعتماد به خود را به کودکان آموخت. پاندا در انتها داستان طومار اژدها را به‌دست می‌آورد و می‌فهمد که بزرگ‌ترین قدرت، باور به خود و اعتماد به نفس است.

شما می‌توانید برای تماشای جدیدترین انیمیشن‌ها و کارتون‌ها از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید. دیجیتون با ارائه دوبله اختصاصی و موزیکال انیمیشن‌های محبوب کودکان، لحظاتی جذاب را برای مخاطبانش هدیه می‌دهد.

کارتون باب اسفنجی، شهری در عمق اقیانوس

کارتون باب اسفنجی مجموعه‌ای کودکانه درباره زندگی روزانه یک اسفنج در دنیای زیر آب و در شهری به نام بیکینی باتم است. این اسفنج یک آشپز است و بهترین همبرگر بیکینی باتم را در رستوران آقای خرچنگ می‌پزد. دستور پخت این همبرگر سری بوده و پلانکتون در هر قسمت نقشه‌ای برای به‌دست آوردن این دستور پخت میکشد. دوستان باب اسفنجی یک ستاره دریایی به نام پاتریک، یک سنجاب به نام سندی و یک اختاپوس هستند که درکنار هم لحظاتی شاد و دوست‌داشتنی را می‌سازند.

شخصیت‌پردازی بی‌نظیر کارتون باب اسفنجی از دلایل محبوبیت بالای این انیمیشن محسوب می‌شود. باب اسفنجی شخصیتی شاد و سرخوش است که از زندگی ساده خود لذت می‌برد. او از همه چیز راضی است و با نگاهی مثبت اتفاقات اطرافش می‌بیند. شاید نقطه مقابل باب در کارتون باب اسفنجی اختاپوس باشد.

باب اسفنجی و دوستان

اختاپوس نیز مانند باب اسفنجی در رستوران آقای خرچنگ کار می‌کند و همسایه باب است اما دائما در حال شکایت از زندگی خود است و ناراضی به نظر می‌رسد. تقابل این دو شخصیت یکی از نکات جذاب این انیمیشن به شمار می‌رود. در کارتون باب اسفنجی می بینیم که شخصیت پاتریک نیز که بعد از باب اسفنجی بسیار محبوب است، او زندگی را به خودش سخت نمی‌گیرد و حتی درآمدی هم ندارد! از تفریحات دلخواه او نیز شکار عروس دریایی همراه بهترین دوستش باب اسفنجی است.

انیمیشن‌های محبوب زیادی امروزه در حال تولید و اکران هستند که خلاقیت و ایده‌پردازی کودکان را پرورش می‌دهند و نکات آموزشی ساده و اساسی را بررسی می‌کنند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و gsxr هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا