هاست پرسرعت
بازی

همکاری دوباره ملیسا باررا با رادیو سایلنس جهت تولید فیلم هیولایی برای یونیورسال

همکاری دوباره ملیسا باررا با رادیو سایلنس جهت تولید فیلم هیولایی برای یونیورسال

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ملیسا باررا پس از فیلم Scream (جیغ) محصول ۲۰۲۲ و فیلم Scream VI (جیغ ۶) دوباره با شرکت Radio Silence دست همکاری داده است. این هنرپیشه مکزیکی در فیلم هیولایی مهیج آتی رادیو سایلنس به ایفای نقش خواهد پرداخت که برای شرکت یونیورسال پیکچرز ساخته می‌شود.

درحال‌حاضر جزئیات فیلم آتی شرکت Radio Silence مخفی نگه داشته می‌شود، اما ظاهرا با اثری مشابه فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) و فیلم Renfield (رنفیلد) سروکار خواهیم داشت که دوباره یکی از هیولاهای کلاسیک یونیورسال را به تصویر می‌کشد. این فیلم که در یک مقطع زمانی Dracula’s Daughter (دختر دراکولا) نام داشت، داستان گروهی از آدم‌ربایان را روایت می‌کند که گروهی از جوانان ازجمله دختر دراکولا را می‌ربایند.

متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت از شرکت Radio Silence سکان هدایت این پروژه را در دست دارند و چاد ویللا به‌همراه ویلیام شراک، پاول ناینستاین و جیمز وندربیلت از شرکت Project X Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده آن فعالیت می‌کنند. استیون شیلدز فیلم‌نامه فیلم را به‌رشته تحریر درآورده است و گای بیوزیک روی اصلاح آن کار می‌کند.

ملیسا باررا دوباره در فیلم Scream VI به ایفای نقش پرداخت که این مجموعه را به نسل جدیدی از مخاطبان معرفی کرد و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ مجموعه تبدیل شد. این هنرپیشه در فیلم موزیکال Carmen (کارمن) با پل مسکال همبازی بود که در تاریخ ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل) توسط سونی پیکچرز کلاسیکس در آمریکا اکران می‌شود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا