هاست پرسرعت
بازی

سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند

سازندگان Silent Hill 2 Remake از دلایل تغییر زاویه دوربین می‌گویند

در یک ویدیوی مصاحبه‌ای و پشت صحنه جدید، بلوبرتیم (Bloober Team) دیدگاه خود را برای توسعه نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 و همکاری خود با ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito) و آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka) بیان کرده است.

در این ویدیو، شرکت سازنده ایده‌های تیم برای حفظ اتمسفر بی‌نظیر Silent Hill 2 و در عین حال مدرن‌سازی بسیاری از ویژگی‌های بازی را مورد بحث قرار داد. یکی از این تغییرات و مدرن‌سازی‌های اعمال شده روی گیم‌پلی، مربوط به تغییر زاویه دوربین به روی شانه شخصیت اصلی است. متئوس لنارت (Mateusz Lenart)، مدیر خلاقیت و طراح اصلی نسخه بازسازی شده Silent Hill 2، می‌گوید:

ما می‌خواهیم بازسازی Silent Hill 2 همان تاثیری را روی صنعت گیم بگذارد که 21 سال پیش گذاشته بود. با اینکه می‌خواهیم به نتیجه نهایی یکسانی برسیم، انتظارات بازیکنان در طول زمان تغییر می‌کند و برخی چیزها باید مدرن شوند. به عنوان مثال، به همین دلیل است که زاویه دوربین را روی شانه قرار دادیم تا بازیکنان تا حد امکان در دنیای بازی غرق شوند.

تبلیغات

علاوه بر آن، پیوتر بابینو ( Piotr Babieno)، مدیر عامل بلوبرتیم، بیان می‌کند که هدف اصلی این تیم، بازسازی تمام صحنه‌ها و ویژگی‌های کلاسیک نسخه اصلی به بهترین شکل ممکن است. او گفت:

به بیان ساده، هدف ما این است که همه چیز بازی اصلی که آن را به یک عنوان کلاسیک جاودانه تبدیل کرده است، بازسازی کنیم؛ اما شکل جدیدی به آن بدهیم و بازیکنان را حتی عمیق‌تر از گذشته به خیابان‌های مه آلود Silent Hill بکشانیم.

آیا فکر می‌کنید که بلوبرتیم می‌تواند با بازسازی خود، عدالت را برای این عنوان پرطرفدار ادا کند؟ در قسمت نظرات، ما را از دیدگاه خود آگاه کنید. بازی Silent Hill 2 به عنوان یک انحصاری زمانی برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. نسخه PC یک سال پس از عرضه نسخه کنسولی منتشر خواهد شد.

DARKSIRENDanialRanjbarzadehvahid gamerکوروشگیمری عادیKRATOSEFAN1Kinorasasaمحمد سپ77Mohsenj74ArashKratosMasuod Enayatiainzگیمر غمگینLonesome guyعلیbanSoWuupbanedmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا