هاست پرسرعت
بازی

توضیحات کارگردان روایی Mortal Kombat 1 در خصوص عدم حضور شخصیت‌های سونیا و جکس

توضیحات کارگردان روایی Mortal Kombat 1 در خصوص عدم حضور شخصیت‌های سونیا و جکس

کارگردان روایی بازی مورد انتظار Mortal Kombat 1 در مصاحبه‌ی جدید خود در خصوص عدم حضور شخصیت‌های جکس و سونیا صحبت کرده است.

تبلیغات

بازی Mortal Kombat 1 یک ریبوت و بازآفرینی جدید برای این فرنچایز محسوب می‌‌شود و قرار است شاهد حضور مبارزان محبوب و آشنای این مجموعه باشیم. در تریلر اخیر این بازی از شخصیت‌های ژنرال شائو و سیندل رونمایی شد که هر دوی آنها در شخصیت قبلی خود پیچش‌های متفاوتی خواهند داشت. با این حال، بازگشت‌ همه شخصیت‌های این مجموعه به عنوان بخشی از فهرست مبارزان اصلی Mortal Kombat 1 تأیید نشده است. به عنوان مثال، شخصیت‌های سونیا بلید (Sonya Blade) و جکس بریگز (Jax Briggs) هر دو در فهرست Kameo قرار دارند، اما تاکنون تایید نشده است که آیا آن‌ها نیز در فهرست اصلی حضور خواهند داشت یا خیر. پس ماجرای این دو شخصیت چیست؟ آیا آن‌ها در این جهان جدید وجود دارند؟

دامینیک سیانسیولو (Dominic Cianciolo)، کارگردان روایی Mortal Kombat 1، به‌تازگی در مصاحبه با رسانه‌ی IGN به توضیح در مورد شخصیت‌های جکس و سونیا پرداخته است. به گفته‌ی سیانسیولو، این شخصیت‌ها که جزو نیروهای ویژه هستند، برای همیشه نخواهند رفت و زمانی که بازیکنان داستانی را که استودیو برای فرنچایز در نظر گرفته است تجربه می‌کنند، مشاهده خواهند کرد که آن‌ها کجا هستند و از کجا می‌آیند. وی در این باره اظهار داشت:

می‌دانم که برخی از مردم در این جهان جدید نگران هستند که این شخصیت‌ها دیگر وجود ندارند و آن‌ها برای همیشه رفته‌اند، اما اصلاً اینطور نیست. آن‌ها چه در این بازی ظاهر شوند و چه در بازی‌های آینده، بدیهی است که آن‌ها شخصیت‌های مهمی هستند، بسته به اینکه استودیو بخواهد چه سیاستی را در پیش بگیرد، اما آن‌ها همواره در اطراف این جهان حضور خواهند داشت. شما با تجربه‌ی بازی، به نوعی می‌بینید که آن‌ها کجا هستند و از کجا می‌آیند.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۶ سپتامبر ۲۰۲۳) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

GBDARKSIRENKratosABDVDشایانMasterVisible gamer manmrsnowgirlStarfieldمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Soulmeysambbijan jokerScreaming Demonامیر حسینJoel MorganEzio (در کف Spider-Man: Across the Spider-Verse)سهند نظری

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا