هاست پرسرعت
تکنولوژی

معرفی کیف پول‌های سخت افزاری برای نگهداری Baby Doge

معرفی کیف پول‌های سخت افزاری برای نگهداری Baby Doge

بیبی دوج یک میم کوین جدید است که معروفیت خود را از شهرت و محبوبیت دوج کوین به دست آورده‌است. این رمزارز پس از گذشت دو هفته از زمان راه‌اندازی، با افزایش هزار درصدی قیمت مواجه شد. پس از هفته سوم، ارزش بازار آن به 200 میلیون دلار رسید و در چهارمین هفته، 160 هزار کیف پول Baby Doge را نگهداری می‌کردند.

علاقه به سگ‌ها، از دنیای واقعی وارد دنیای ارزهای دیجیتال نیز شده است و کاربران به کوین‌ها و توکن‌هایی که نماد سگ دارند، توجه ویژه‌ای می‌کنند. به طور معناداری دوج کوین، شیبا و اکنون بیبی دوج مورد استقبال افراد علاقمند به سگ و رمزارز قرار گرفته است.

Baby Doge در تاریخ 1 ژوئن 2021 توسط جامعه آنلاین طرفداران دوج کوین ایجاد شده است و اطلاعات مشخصی از تیم پشتیبانی آن وجود ندارد. هدف از طراحی بیبی دوج روی شبکه بایننس، ایجاد توکن غیرمتمرکز و افزایش سرعت تراکنش‌های آن نسبت به دوج کوین است. در این مطلب ابتدا به ساختار این میم کوین می پردازیم و سپس بهترین کیف پولهای سخت افزاری برای نگهداری از بیبی دوج که شامل لجر نانو ایکس، لجر نانو اس پلاس و کول ولت پرو است را شرح می‌دهیم.

ساختار ضدتورم بیبی دوج

معرفی کیف پول‌های سخت افزاری برای نگهداری Baby Doge

تعداد کل توکن‌های Baby Doge در مقایسه با سایر توکن‌های مشابه، بسیار زیاد است که نگرانی‌ در میزان عرضه و تقاضای آن را به دنبال داشته است. تیم توسعه‌ دهنده بیبی دوج راهکارهایی را در پیش گرفته است تا از بروز تورم جلوگیری کند. یکی از روش‌های مرسوم برای کاهش عرضه در شبکه، توکن سوزی است. در این روش توکن‌ها به آدرس یک کیف پول که وجود ندارد، ارسال می‌شوند و در نتیجه به طور کلی از دسترس خارج می‌شوند. از این روش پروژه‌های شناخته شده بسیاری استفاده می‌کنند.

Baby Doge 10 درصد از معاملات را برای خود کسر می‌کند. 5 درصد برای استفاده در یک استخر نقدینگی با بایننس کوین در پنکیک سواپ منتقل می‎شود و5 درصد دیگر نیز به حساب افرادی که بیبی دوج نگهداری می‌کنند، ارسال می‌شود؛ در نتیجه تنها با نگهداشتن Baby Doge می‌توانید درآمد غیرفعال داشته باشید که پس از هر تراکنش به کیف پول شما ارسال می‌شود. در واقع اگر بیبی دوج خود را بفروشید، 10 درصد از سرمایه خود را از دست می‌دهید اما در صورتی که آن را نگه دارید، پاداش دریافت خواهید کرد.

اگر ترغیب شده‌اید که روی Baby Doge سرمایه گذاری کنید؛ باید نکاتی را در نظر داشته باشید. تمام سرمایه و یا بخش زیادی از سرمایه خود را روی بیبی دوج صرف نکنید و مقدار آن را محدود نگه دارید تا در صورت سقوط ارزش Baby Doge، متضرر نشوید. هدف‌های قیمتی مشخص کنید و در پی کسب سودهای کوتاه مدت و میان مدت باشید. چرا که بیبی دوج یک توکن ترند است و ممکن است توکن دیگری جای آن را بگیرد. همانند اتفاقی که برای دوج کوین و شیبا افتاد.

کیف پول بیبی دوج

بیبی دوج توکن بومی در بایننس است و در بلاک چین اتریوم نیز در دسترس است. برای خرید و نگهداری Baby Doge به یک کیف پول سازگار نیازدارید تا بتوانید به راحتی از تمامی کاربردهای بیبی دوج استفاده کنید.

کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی هستند که می‌توانید برای خرید و ذخیره بیبی دوج از آن‌ها استفاده کنید. تمایز بزرگ و قابل تأمل کیف پول‌های سخت افزاری نسبت به کیف پول نرم افزاری، آفلاین بودن آن‌هاست که اطلاعات حساب رمزارز کاربران و به طور حریم خصوصی آن‌ها با استفاده از سیستم‌ها و تراشه‌های نظامی فوق پیشرفته محافظت می‌شود. این در حالی است که کیف پول‌های نرم افزاری به دلیل نیاز به اتصال به اینترنت، در معرض خطر هک و سرقت مجازی هستند.

از کیف پول‌های سخت افزاری که امکان خرید و نگهداری از بیبی دوج در آن‌ها فراهم است، می‌توان از لجر نانو ایکس، لجر نانو اس پلاس و کول ولت پرو نام برد. لجر و CoolbitX از شرکت‌های بزرگ و پیشگامان حوزه امنیت بلاک چین هستند و ولت‌هایی طراحی و به بازار معرفی کرده‌اند که بتوانند نیازهای جدید کاربران را پاسخگو باشند. این ولت‌ها با پشتیبانی از هزاران کوین و توکن مانند توکن‌های شبکه BEP-20 و بلاک چین بایننس و اتریوم و همینطور NFT، کیف پول‌های به‌روز و کارآمدی هستند که امکان استفاده از بیبی دوج و سایر رمزارزها را فراهم کرده‌اند.

لجر نانو اس پلاس و لجر نانو ایسک از خانواده لجر هستند و از نظر ظاهری شبیه به یک فلش مموری طراحی شده‌اند. کول ولت پرو مانند یک کارت بانکی است که در آن باتری، دکمه و صفحه نمایش تعبیه شده است و از نظر ظاهری ولتی خاص و منحصر بفرد است.

لجر نانو اس پلاس و کول ولت پرو از نظر قیمت در یک رده قرار دارند و لجر نانو ایکس قیمت بیشتری به دلیل امکانات قوی‌تر دارد.

سخن پایانی

بیبی دوج از میم توکن‌های ترند است که تونسته به محبوبیت برسد و ارزش بالایی در بازار پیدا کند. نگهداری Baby Doge نیز برای هولدرها درآمدزاست که موجب شده افراد بسیاری به خرید آن ترغیب شوند. نگهداری از این توکن در فضای ایمن به یک کیف پول سخت افزاری نیاز دارد که در این مقاله به معرفی سه مورد از بهترین‌ها پرداخته‌ایم.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا