هاست پرسرعت
تکنولوژی

تکنو پووا نئو 3 با باتری 7000 میلی آمپری و دوربین 16 مگاپیکسل معرفی شد

تکنو پووا نئو 3 با باتری 7000 میلی آمپری و دوربین 16
مگاپیکسل معرفی شد

کمپانی تکنو امروز در سکوت خبری و به دور از هیاهوی رسانه‌ای از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام تکنو پووا نئو 3 (Tecno Pova Neo 3) رونمایی کرد و از هم اکنون آن را در وب سایت رسمی خود فهرست کرده است. این گوشی به عنوان جانشین پووا نئو 2 که در سپتامبر سال گذشته عرضه شده بود، وارد بازار می‌شود. پووا نئو 3 در مقایسه با مدل قبلی تغییراتی داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی جدید پنل پشتی، حافظه رم بیشتر و سیستم عامل جدید اشاره کرد. بقیه مشخصات تقریباً مشابه همان چیزی است که در مدل سال گذشته دیده بودیم.

در ادامه با ما در دیجی رو همراه باشید تا نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت پووا نئو 3 بیندازیم.

مشخصات و ویژگی های تکنو پووا نئو 3

تکنو پووا نئو 3 از طراحی جدید Turbo Mecha استفاده می‌کند و در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی عرضه شده است. این گوشی هوشمند مجهز به پنل نمایشگر 6.82 اینچی از نوع IPS LCD است که وضوح اچ‌دی پلاس یعنی 1640 در 720 پیکسل، نسبت تصویر 20.5 به 9 و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی به صورت پیش فرض به سیستم عامل HiOS 13 مبتنی بر اندروید 13 مجهز بوده و به محض خروج از جعبه قابل استفاده می‌باشد.

تکنو پووا نئو 3 از تراشه پردازشی هلیو G85 از محصولات مدیاتک استفاده کرده و در کنار آن به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. البته، برای ارتقاء فضای ذخیره‌سازی یک شیار کارت حافظه میکرو اس دی هم به صورت اختصاصی و مجزا از شیار سیم کارت بر روی بدنه تعبیه شده است. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری عظیم 7000 میلی آمپر ساعتی گرفته و از شارژ 18 وات پشتیبانی می‌کند. دکمه پاور هم که در کناره بدنه تعبیه شده، نقش اسکنر اثر انگشت را نیز دارد.

تکنو پووا نئو 3

گوشی تکنو پووا نئو 3 دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی بدنه خود می‌باشد که با یک فلاش LED همراه شده است. در قسمت پشتی هم شاهد یک سیستم دوربین دوگانه با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و فلاش LED دوگانه هستیم. این گوشی هوشمند ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، وای-فای، 4G VoLTE، بلوتوث، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون را نیز ارائه می‌دهد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه تکنو پووا نئو 3 در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که تکنو این جزئیات را نیز در روزهای آینده اعلام کند.

محصولات تکنو به واسطه قیمت رقابتی و سخت افزار معقولی که دارند، در سال‌های اخیر با استقبال خوبی از سوی خریداران روبرو شده‌اند و این برند یکی از برندهای رو به رشد صنعت موبایل شناخته می‌شود. چندی پیش گوشی تکنو پووا 5 و سری تکنو کامون 20 هم از سوی این تولید کننده چینی روانه بازار شده بود که در مطالبی جداگانه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها نیز پرداخته‌ایم:

  • تکنو پووا 5 با باتری 6000 میلی آمپری و نسخه ویژه بازی «فری فایر» عرضه شد
  • «تکنو کامون 20»، «کامون 20 پرو» و «کامون 20 پرو فایو جی» معرفی شدند
  • «تکنو کامون 20 پریمیر» با کیفیت ساخت فوق العاده و دوربین 108 مگاپیکسل معرفی شد
اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا