هاست پرسرعت
تکنولوژی

آموزش استفاده از ChatGPT و معرفی ابزار های هوش مصنوعی

آموزش استفاده از ChatGPT و معرفی ابزار های هوش
مصنوعی

چت جی پی تی CHAT GPT هوش مصنوعی است که با آن هوش مصنوعی های دیگر بیشتر شناخته شدند، کاربران می توانند با خرید اکانت CHAT GPT از تمامی امکانات این هوش مصنوعی استفاده نمایند.

یکی از موضوعاتی که امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و در مورد آن جست و جو می‌کنند، هوش مصنوعی است. شرکت‌های بسیاری هستند که در زمینه هوش مصنوعی وارد شده و آن را در حوزه‌های مختلفی گسترش داده‌اند. چت جی پی تی به نوعی اولین و معروف‌ترین نوع هوش مصوعی است؛ اما در کنار این مورد، موارد متعدد دیگری نیز وجود دارند که به شما در کارهای روزمره و یا امور تخصصی کمک می‌کنند.

با توجه به اهمیت موضوع هوش مصنوعی، پیشرفت آن با ChatGPT را مورد بررسی قرار خواهیم داد. همان طور که انتظار می‌رفت، شرکت اوپن ای آی (Open AI) امکان استفاده از هوش مصنوعی‌های خود را برای کاربران ایرانی محدود کرده و کاربران ایرانی نمی‌توانند به سادگی از این تکنولوژی استفاده کنند و به همین منظور در کنار معرفی انواع هوش مصنوعی، نحوه کار ChatGPT را به شما آموزش خواهیم داد تا دریابید که چگونه از این ابزار هوش مصنوعی استفاده کنید.

معرفی هوش مصنوعی ChatGPT

شرکت Open AI یک شرکت بزرگ فناوری است که بر روی توسعه ابزارهای هوش مصنوعی تمرکز کرده است. این شرکت کار خود را از سال 2015 آغاز کرده و در چند ماه گذشته، از ابزار هوش مصنوعی ChatGPT رونمایی کرد. این ابزار مبتنی بر متن بوده و کاربران می‌توانند از طریق پیام متنی با آن ارتباط برقرار کنند.

هوش مصنوعی ChatGPT یک مدل زبانی بسیار قدرتمند است که از بسیاری زبان‌های زنده دنیا پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با هر زبانی که می‌خواهید، حتی به زبان فارسی با این ابزار ارتباط برقرار کنید. هوش مصنوعی ChatGPT متن‌ها را به هر زبانی که بخواهید ترجمه می‌کند و در نوشتن مقالات علمی برای دانشجویان و محققان، کمک بزرگی خواهد بود. همچنین، این مدل زبانی بسیاری از زبان‌های برنامه نویسی را نیز می‌شناسد و می‌توانید در نوشتن برنامه، رفع باگ کد برنامه‌های مختلف و یا آموزش برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی خاص از آن استفاده کنید.

کاربران می‌توانند به صورت رایگان از ChatGPT استفاده کنند و برای ثبت نام نیز تنها به یک شماره تلفن معتبر نیاز خواهند داشت. از طرف دیگر، شرکت Open AI ابزارهای هوش مصنوعی دیگری مانند DALL-E2 را نیز ارائه کرده که در کنار ChatGPT، برای تولید تصاویر کاربرد دارد. کاربران می‌توانند با ارائه توضیحات کافی، تصویر مورد نظر خود را به دست آورند. برای ثبت نام و استفاده از این ابزار نیز باید شماره تلفن خود را ارائه کنید. با توجه به اعمال محدودیت علیه کاربران ایرانی در این شرکت، بهتر است در هنگام ورود از آی پی یک کشور دیگر استفاده کرده و برای ثبت نام نیز از یک شماره مجازی معتبر استفاده کنید.

در کنار این ابزار که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، ابزار GPT-4 نیز توسط شرکت Open AI ارائه شده که استفاده از آن، همراه با هزینه خواهد بود. GPT-4 در مقایسه با مدل زبانی ChatGPT یا مدل‌های معمولی دیگر، ‌پیشرفته‌تر است. این ابزار، پاسخ‌های بسیار دقیق‌تری ارائه می‌کند و به همین دلیل برای کاربردهای علمی و افرادی که نیاز به پاسخ‌های بسیار دقیق و تخصصی دارند مناسب خواهد بود. GPT-4 از یک منظر دیگر نیز بسیار کاربردی است. این ابزار این قابلیت را دارد که تصاویر مورد نظر را بررسی کرده و با استفاده از آن اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد. همچنین، پاسخ‌هایی که از GPT-4 دریافت می‌کنید، طولانی‌تر و منظقی‌تر و با استدلال‌های بیشتری همراه هستند.

آموزش استفاده از ChatGPT و معرفی ابزار های هوش مصنوعی

انواع هوش مصنوعی در زمینه‌های دیگر

هوش مصنوعی ChatGPT آغازگر راهی بود تا بسیاری دیگر از پروژه‌های هوش مصنوعی بتوانند خود را نشان بدهند. ابزار هوش مصنوعی ChatGPT یک مدل زبانی است که تنها توسط متن با کاربر ارتباط برقرار می‌کند و عکس یا ویدئو به شما تحویل نخواهد داد. برای کاربردهای دیگر باید از ابزار دیگری در این زمینه استفاده کنید.

برای این منظور در زمینه تولید تصاویر، شما می‌توانید از ابزار Midjourney یا DALL-E استفاده کنید. این دو مدل هوش مصنوعی،‌ برای تولید تصاویر باکیفیت و با استفاده از توصیف کاربران بسیار کاربردی هستند. شما می‌توانید ایده‌های خود را برای این دو هوش مصنوعی ارائه کرده و تصاویر باکیفیت را دریافت کنید. برای تولید عکس، ابزارهای هوش مصنوعی بسیاری وجود دارند. کار کردن با برخی از این ابزارها کمی پیچیده به نظر می‌رسد و برای دریافت نتیجه بهتر است از کمی کمک استفاده کنید. در این زمینه، هوش مصنوعی ChatGPT باز هم به کمک شما خواهد آمد. کاربر می‌تواند توضیحات خود را به چت جی پی تی ارائه کرده و از او بخواهد تا توضیحات او را تکمیل یا در صورت نیاز اصلاح کند.

این روش برای تولید فیلم بسیار کاربردی خواهد بود. شما می‌توانید یک توصیف کلی از داستان خود بنویسید و سناریو آن را از چت جی پی تی دریافت کنید. پس از این کار متن تولید شده را در ابزارهای هوش مصنوعی تولید فیلم مانند Deepbrain AI، Synthesia یا دیگر موارد وارد کنید تا ویدئوی مورد نظر را تحویل بگیرید. بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی با استفاده از ابزار ChatGPT استفاده بهتری خواهند داشت و شما می‌توانید از حداکثر توانایی آن‌ها استفاده کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه‌های بسیاری از جمله آموزش زبان، کمک به ترجمه و نگارش متون به زبان‌های مختلف و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند و باعث شده افراد مشکلات خود را حل کرده و با استفاده از راه حل‌های کارآمد ارائه شده توسط آن، مشکلات خود را بهتر مدیریت کنند. ابزار هوش مصنوعی ChatGPT در این زمینه جزء بهترین‌ها و در میان ابزارهای پرطرفدار قرار دارد و کاربران زیادی از آن در بسیاری از زمینه‌ها استفاده می‌کنند.

نحوه استفاده کاربران ایرانی از هوش مصنوعی

برای استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT روش‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید از طریق وبسایت اصلی Open AI از این ابزار استفاده کنید؛ اما برای این کار نیازمند تغییر آی پی و استفاده از یک شماره مجازی معتبر خواهید بود. با این روش، استفاده از ChatGPT آسان خواهد بود. هرچند، روش‎های دیگری مانند استفاده از وبسایت‌ها یا ربات‌های تلگرامی ChatGPT وجود دارد؛ اما این ابزار به دقت و کارآمدی وبسایت اصلی نخواهند بود.

برای این که از هوش مصنوعی چت جی پی تی بهترین استفاده را ببرید، وارد وبسایت Open AI شده و از میان ابزارهای موجود، گزینه ChatGPT را انتخاب کنید. پس از این کار، اقدام به ایجاد حساب کاربری کرده و در ادامه نیز، با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز از جمله شماره تلفن معتبر، می‌توانید از ChatGPT تحت وب استفاده کنید.

برای تهیه شماره مجازی روش‌های متعددی وجود دارد؛ اما استفاده از شماره‌های مجازی رایگان به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. شما می‌توانید از طریق وبسایت‌های ارائه دهنده خدمات شماره مجازی معتبر مانند وبسایت آریاپی، اقدام به تهیه شماره مجازی کرده و با استفاده از آن‌ها یک حساب کاربری معتبر در این وبسایت ایجاد کنید. این شماره‌ها برای استفاده از دیگر ابزار این شرکت مانند DALL-E نیز کاربرد دارد و می‌توانید در این ابزار نیز از آن استفاده کنید.

متاسفانه با توجه به تحریم‌های موجود علیه ایران،‌ کاربران ایرانی اجازه استفاده از این ابزار و خدمات آن را ندارند و به همین دلیل است که بسیاری افراد، با استفاده از فیلترشکن و یک شماره مجازی معبتر، اقدام به ایجاد حساب کاربری در این وبسایت کرده و از خدمات آن استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید با خرید آی پی ثابت و خرید شماره مجازی، از قابلیت‌های متعدد هوش مصنوعی ChatGPT یا DALL-E استفاده کنید.

آموزش استفاده از ChatGPT و معرفی ابزار های هوش مصنوعی

استفاده از تمام ابزارهای هوش مصنوعی با آریاپی

هوش مصنوعی در قالب ابزارهای مختلفی به زندگی مردم ورود پیدا کرده و به آن‌ها در جنبه‌های مختلفی یاری می‌رساند. مهم‌ترین مدل هوش مصنوعی که کاربران زیادی نیز از آن استفاده می‌کنند، ChatGPT است. این هوش مصنوعی نوعی مدل زبانی به شمار می‌رود که با کاربر به صورتی متنی ارتباط برقرار کرده و پاسخ‌های مختلفی تولید می‌کند. برای این که بتوانید از ابزارهای دیگر در زمینه‌های مختلف استفاده کنید، می‌توانید از این هوش مصنوعی نیز کمک بگیرید. برای این که بیشترین استفاده را ChatGPT داشته باشید، بهتر است از وبسایت اصلی Open AI اقدام کنید. در این زمینه، حتما به یک شماره مجازی معتبر نیاز خواهید داشت. در ایران، ارائه شماره مجازی به کاربران توسط وبسایت‌های بسیاری انجام می‌شود؛ اما وبسایت آریاپی، یکی از بهترین و به‌روزترین وبسایت‌ها در این زمینه است. شما کاربران عزیز می‌توانید شماره مجازی‌های متنوعی را از این پلتفرم خریداری کنید. به علاوه، شماره مجازی OpenAI نیز به تازگی به این پلتفرم اضافه شده و می‌توانید آن را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید.

شما می‌توانید برای بسیاری دیگر از پلتفرم‌ها از آریاپی شماره مجازی معتبر و با قیمت بسیار مناسب را خریداری کنید؛ به علاوه برای پرداخت اشتراک GPT-4 نیز این پلتفرم مورد اعتماد کاربران است. با توجه به این که ارائه خدمات پرداخت بین المللی از جمله مواردی است که در آریاپی انجام می‌شود، شما می‌توانید از تمام خدمات Open AI با استفاده از این وبسایت بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر و خرید شماره مجازی Open AI، به وبسایت آریاپی مراجعه کنید. همچنین مجموعه آریاپی برای سهولت در روند استفاده شما عزیزان امکان  خرید اکانت (OpenAi) ChatGPT را فراهم نموده است. این اکانت به صورت آماده در اختیار کاربران قرار می گیرد و استفاده از این اکانت به شماره مجازی نیاز ندارد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا