استودیوی پشتیبان God of War Ragnarok بیش از نسخۀ قبلی در ساخت بازی نقش دارد
استودیوی پشتیبان God of War Ragnarok بیش از نسخۀ قبلی در ساخت بازی نقش دارد
توسعهدهندۀ پشتیبان God of War Ragnarok، استودیوی Valkyrie Entertainment، ظاهراً نسبت به نسخۀ پیشین این عنوان، در ساخت مراحل بیشتری مشارکت داشته است.
در حال نزدیک شدن به زمان انتشار God of War Ragnarok هستیم و طرفداران امیدوارند که در این بازۀ باقیمانده، اطلاعات بیشتری دربارۀ بازی کسب کنند. خوشبختانه، اطلاعاتی دربارۀ توسعۀ God of War Ragnarok توسط طراح سهبعدی ارشد Valkyrie Entertainment فاش شده است.
Valkyrie Entertainment یک استودیوی توسعهدهندۀ بازیهای ویدیویی از سیاتل است که در اواسط آذرماه سال گذشته، به خانوادۀ پلی استیشن پیوست. این استودیو به عنوان تیم پشتیبان در توسعۀ عناوین محبوب و مشهوری همچون Halo Infinite ،Forza Motorsport 7 و God of War 2018 نقش داشته است. Valkyrie مسئولیت ساخت چندین بخش بازی God of War 2018 از جمله آوردن «زمستان بزرگ» به The Lake of Nine و پایانبندی را برعهده داشت.
اگرچه این استودیو در نقش یک پشتیبان روی God of War 2018 فعالیت میکرد، به نظر میرسد که در توسعۀ نسخۀ Ragnarok، نقش بزرگتری را ایفا میکند؛ این موضوع ممکن است به دلیل اهمیت رخداد زمستان بزرگ یا همان فیمبلوینتر (Fimbulwinter) در دنبالۀ God of War باشد.
طبق پیشگوییها، فیمبلوینتر رویدادی در میدگارد (Midgard) است که سه سال به طول میانجامد و زنگ خطری برای وقوع رگناروک، رخداد پایاندهندۀ جهان و نابودکنندۀ هر 9 قلمرو، محسوب میشود. زمستان بزرگ در پایان بازی God of War 2018 آغاز شد، پس طرفداران در God of War Ragnarok شاهد اتفاقات بعد از شروع زمستان بزرگ خواهند بود.
با وجود این که همکاری استودیوی Valkyrie Entertainment در God of War Ragnarok تأیید شده، اما از میزان این همکاری اطلاعاتی منتشر نشده است. اکنون طبق صفحۀ لینکدین (LinkedIn) یکی از کارمندان Valkyrie Entertainment، این استودیو توسعۀ «تعداد زیادی» از مراحل بازی را بر عهده دارد.
طبق این گفتهها، استودیوی مذکور فراتر از عنوان قبلی در ساخت بازی Ragnarok نقش دارد، اما گستردگی این نقش نامشخص است.