هاست پرسرعت
خودرو

برای سفر خارجی چطور هتل، پرواز و خودرو رزرو کنیم ؟

برای سفر خارجی چطور هتل، پرواز و خودرو رزرو کنیم ؟

به دلایل مختلفی مانند فضای آرام و رفاه اجتماعی کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای آسیایی مانند امارات، عدم توجه به زیرساخت‌‌های گردشگری کشور، ناامن بودن جاده‌‌ها، پایین بودن کیفیت هتل های داخلی نسبت به هتل های خارجی، هزینه‌های زیاد سفرهای داخلی،‌ علاقه مردم به سفرهای زیارتی و غیره در سال های اخیر مردم ایران سفر به خارج از کشور را به سفرهای داخلی ترجیح می‌دهند. قبل از اینکه برای سفر خارجی آماده شوید، باید با نحوه رزرو هتل، پرواز و خودرو در خارج از ایران از طریق سایت‌های معتبری مانند فلای تودی آشنا شوید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

برای سفر خارجی چطور هتل، پرواز و خودرو رزرو کنیم ؟

برای رزرو هتل خارجی چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های افراد که قصد دارند به خارج از ایران سفر کنند، رزرو هتل خارجی است. در واقع رزرو هتل اولین اقدام برای آغاز سفر خارجی محسوب می‌شود‌. قبل از این که فرآیند رزرو هتل به صورت آنلاین و از طریق سایت‌های معتبر انجام شود، مسافران خارجی نمی‌توانستند داخل اتاق‌های هتل را مشاهده کنند و به توضیحاتی که کارمندان هتل ارائه می‌دادند، اکتفا می‌کردند. با آنلاین شدن مراحل رزرو هتل های خارجی به راحتی می‌توان بعد از مقایسه چند هتل مختلف در کشور مورد نظر خود و بررسی امکانات هتل با توجه به بودجه و سلیقه شخصی خود مناسب‌ترین هتل را رزرو کرد. یکی از بهترین سایت‌ها که خدمات رزرو هتل های خارجی را به کاربران خود ارائه می‌دهد، سایت فلای تودی است.

مراحل رزرو هتل خارجی از طریق این سایت روند بسیار ساده‌ای دارد. در مرحله اول پس از ثبت نام در سایت وارد صفحه نخست آن شوید و کشور یا شهر مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس بعد از مشخص کردن تاریخ و مدت زمان اقامت، تعداد اتاق‌ها، تعداد مسافران بزرگسال و مسافران کودک گزینه جستجوی هتل را بزنید تا لیستی از هتل های خارجی به نمایش درآید. برای اطلاع از محل دقیق هتل روی گزینه نمایش نقشه کلیک کنید. بعد از کلیک روی گزینه رزرو هتل و وارد کردن اطلاعات مسافران قیمت رزرو هتل به نمایش در می‌آید. حالا باید بعد از زدن تیک پذیرفتن قوانین و مقررات روی گزینه پرداخت کلیک کرده و وارد درگاه پرداخت بانکی شوید تا پس از پرداخت رزرو هتل نهایی شود.

برای سفر خارجی چطور هتل، پرواز و خودرو رزرو کنیم ؟

در زمان رزرو پرواز یا خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

کم‌هزینه‌ترین روش مسافرت به کشورهای خارجی پرواز هوایی از طریق خرید بلیط هواپیما است. مسافران برای رزرو پرواز یا خرید بلیط هواپیما به مقصد کشورهای خارجی هم می‌توانند به صورت حضوری با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و پاسپورت به یکی از آژانس‌ های مسافرتی مراجعه کنند و هم می‌توانند اقدامات مربوط به رزرو پرواز خارجی را به صورت آنلاین و از طریق سایت‌‌های معتبر انجام دهند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارائه خدمات اینترنتی بهترین، سریع‌ترین و راحت‌ترین روش خرید بلیط هواپیما همین خرید آنلاین است.

از مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای رزرو پروازهای خارجی می‌توان به پاسپورت دارای شش ماه اعتبار، اخذ ویزا، فیش پرداخت عوارض خروج از کشور، کپی پاسپورت و کپی ویزا اشاره کرد. توصیه می‌شود که برای سفرهای خارجی از خرید بلیط‌ های پرواز لحظه آخری خودداری کنید؛ زیرا بلیط لحظه آخری امکان آمادگی و برنامه‌ریزی برای سفر را از مسافر سلب می‌کند. اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما خارجی با قیمت ارزان هستید، زمانی برای این کار اقدام کنید که تعداد افراد متقاضی سفر به کشور خارجی مورد نظر کمتر از زمان‌های دیگر است.

رزرو پرواز و خرید بلیط هواپیما از طریق سایت معتبر فلای تودی مزایای زیادی به همراه دارد. مهم‌ترین مزایا عبارتند از: امکان پرداخت ریالی برای خرید بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی با استفاده از کارت‌ های شتاب، عدم نیاز به کردیت کارت، دسترسی به طیفی وسیع و گسترده از ایرلاین‌ های معتبر در تمام کشورهای جهان، در اختیار داشتن گزینه‌‌های متعدد و متنوع برای خرید بلیط هواپیما خارجی با قیمت ارزان، امکان خرید بی‌واسطه  بلیط هواپیما از ۹۰۰ ایرلاین مختلف جهان، آسان بودن مراحل جستجو و نهایی کردن خرید بلیط پرواز و غیره.

نحوه اجاره خودرو در خارج از کشور به چه صورت است؟

با توجه به وجود تفاوت در سیستم حمل و نقل ایران و کشورهای دیگر بعد از رزرو هتل و رزرو پرواز مسئله اجاره خودرو در خارج از کشور برای گردشگران و مسافران ایرانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سایت‌های متعددی در زمینه اجاره خودرو در خارج مشغول فعالیت هستند. بعد از اینکه متناسب با کشور مقصد سفر خود یک سایت معتبر را برای اجاره خودرو انتخاب کردید، باید نوع خودروی مورد نظر و مدت زمان اجاره خودرو را مشخص کنید. سپس برای پرداخت هزینه‌های مربوط به اجاره خودرو از روش‌های پرداختی ارائه شده در سایت استفاده کنید.

متدوال‌ترین روش‌‌های پرداخت در سایت های خارجی استفاده از مسترکارت و ویزا کارت به عنوان کارت‌های اعتباری است. این کارت‌ها علاوه بر اجاره خودرو برای خرید از فروشگاه‌های خارجی هم کاربرد دارند. در زمان اجاره خودرو در خارج از کشور به چند نکته مهم شامل وارد کردن اطلاعات رانندگان خودروی اجاره‌ای برای پذیرش بیمه، اشاره به نیاز به صندلی کودک در زمان ثبت سفارش، چک کردن شرایط اجاره خودرو در سایت مورد نظر، الزامی بودن دریافت بیمه خودرو و چک کردن کامل خودرو قبل از امضای فرم تحویل خودرو توجه داشته باشید.

برای سفر خارجی چطور هتل، پرواز و خودرو رزرو کنیم ؟

رزرو هتل و بلیط چارتر ارزان از طریق سایت فلای تودی

اگر قصد دارید به یک سفر خارجی بروید و تعطیلات خوب و در عین حال کم هزینه‌ای را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید، برای رزرو هتل و پروازهای خارجی به سایت فلای تودی به‌عنوان یکی از بهترین مراجع سفر در ایران مراجعه کنید. مزایایی مانند امکان خرید بلیط از ایرلاین‌‌های معتبر جهان، امکان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از هر مبدا به هر مقصد، امکان رزرو بیش از ۱.۵ میلیون هتل در سراسر جهان، ارائه ابزارهای کاربردی خرید بلیط هواپیما به کاربران، امکان رزرو هتل و گرفتن واچر فقط با استفاده از چند کلیک و ارائه خدمات سفر به کشورهای خارجی با رعایت استانداردهای بین‌المللی این سایت را یه یکی از سایت‌های معتبر و پرطرفدار ایران در حوزه گردشگری تبدیل کرده است‌.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا