هاست پرسرعت
بازی

قسمت دوم سریال House of the Dragon پربیننده‌تر از قسمت اول شد

قسمت دوم سریال House of the Dragon پربیننده‌تر از قسمت اول شد

قسمت دوم سریال House of the Dragon توانسته بیننده‌های بیشتری را نسبت به قسمت اول به خودش جذب کند.

سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) پیش‌درآمدی برای سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به شمار می‌رود و بیننده‌های بسیار زیادی انتظار تماشای آن را می‌کشیدند. با شروع پخش این سریال در شبکه اچ‌بی‌او و همچنین سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس، اعلام شد که قسمت اول حدود ۹/۹ میلیون بیننده داشته است.

حالا بر طبق آمارهای منتشر شده، میزان بیننده قسمت دوم سریال «خاندان اژدها» نسبت به قسمت اول آن حدود ۲ درصد افزایش داشته و این قسمت را بیش از ۱۰/۲ میلیون نفر دیده‌اند. البته این آمار تنها بر اساس بیننده‌های شبکه اچ‌بی‌او و سرویس آنلاین آن است و بیننده‌های غیرقانونی محاسبه نشده‌اند.

قسمت اول سریال «خاندان اژدها» توانست رکوردی جدیدی در شبکه اچ‌بی‌او ثبت کند و پربیننده‌ترین شروع و افتتاحیه یک سریال در این شبکه را رقم بزند، شروعی که حتی بالاتر از شروع سریال «بازی تاج و تخت» است. اولین قسمت سریال «بازی تاج و تخت» در سال ۲۰۱۱ میلادی تنها ۴/۲ میلیون بیننده داشته است.

تبلیغات

به دنبال پخش اولین قسمت سریال «خاندان اژدها»، شبکه اچ‌بی‌او از تمدید آن برای فصل دوم خبر داد و با توجه به گفته‌های مدیران شبکه اچ‌بی‌او، میزان بیننده قسمت اول سریال (با توجه به پخش آن روی سرویس آنلاین و همچنین تکرارها) به حدود ۲۵ میلیون نفر نیز رسیده است.

البته سریال «خاندان اژدها» به میزان بیننده فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» نرسیده است. قسمت اول فصل هشتم سریال بیش از ۱۷/۹ میلیون بیننده داشته و بیننده قسمت دوم آن نیز حدود ۱۰/۳ میلیون بوده است. البته باید توجه داشت که سریال «بازی تاج و تخت» توانسته در طی هشت سال طرفداران زیادی را به خود جلب کند و انتظار می‌رود که سریال «خاندان اژدها» نیز در فصل‌های بعدی بتواند بیننده‌های بیشتری را به خود بکشاند.

منبع: ورایتی

Sami 227Pashmak..darhalkhabmeysambAlbertAhmad_TRLonesome guyموای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا