هاست پرسرعت
خودرو

معرفی کاربرد گیربکس در کشاورزی توسط سام تجهیز

معرفی کاربرد گیربکس در کشاورزی توسط سام تجهیز

توسعه فناوری تاثیر زیادی در صنعت کشاورزی داشته است. این فناوری به افزایش بهره‌وری و کاهش کار سنگین برای کشاورزان کمک می‌کند. در این روزها، مردم از ماشین آلات کشاورزی پیشرفته برای صرفه جویی در زمان و انرژی استفاده می‌کنند. برخی از نوع ماشین آلات شامل تریلر چرخشی، کشت زمین و کمباین برداشت  هستند. گیربکس‌ها یکی از محبوب‌ترین قطعات مکانیکی در ماشین آلات مدرن هستند. علاوه بر این، دنده‌های تراکتور جهت چرخش عناصر ماشین، گشتاور و سرعت را تعیین می‌کنند. ادامه مطلب را بخوانید تا اطلاعات بیشتری درباره گیربکس‌ها در صنعت کشاورزی کسب کنید. همچنین به شما راهنمایی خواهیم کرد برای خرید گیربکس sew از سام تجهیز چه مراحلی را طی کنید.

 

گیربکس کشاورزی

گیربکس کشاورزی قسمت مکانیکی اصلی زنجیره سینماتیکی ماشین‌های کشاورزی است. اغلب به وسیله محور قدرت تراکتور از طریق میله PTO و گیربکس در حرکت و اتفاق است. علاوه بر گیربکس‌های زنجیره‌ای، گشتاور عملیاتی می‌تواند به گیربکس توسط موتورهای هیدرولیکی یا واحدهای برش کمری نیز منتقل شود.

گیربکس‌های کشاورزی همیشه دارای یک شفت ورودی و حداقل یک شفت خروجی هستند. اگر این شفت‌ها به زاویه ۹۰ درجه نسبت به یکدیگر قرار گیرند، گیربکس موازی نامیده می‌شود.

تراکتورها در کشاورزی برای مکانیزه کردن انواع وظایف با ارائه تلاش بالا در سرعت‌های کند استفاده می‌شوند. سرعت عمل کند برای راننده بسیار مهم است زیرا باعث کنترل بهتری بر روی وظایف قابل انجام، می‌شود. در حال حاضر تمام انواع انتقال قدرت تراکتورها (دستی، سینکرو-شیفت، محرک هیدرواستاتیک و گلاید شیفت) بر روی بهترین عملکرد و عملیات آسان تمرکز دارند. اگرچه هر انتقال قدرتی مکانیزم متفاوتی دارد، اما همه از میله‌های انتقال قدرت برای انتقال گشتاور موتور به دیفرانسیل استفاده می‌کنند.

 

ویژگی گیربکس های کشاورزی

ویژگی‌های طراحی گیربکس‌های کشاورزی

جعبه دنده‌ها یا گیربکس‌ها در صنعت کشاورزی برای بسیاری از کاربردها استفاده می‌شوند. علاوه بر این، گیربکس‌ها در تنظیمات، طرح‌ها و ساخت‌های مختلفی که با صنعت کشاورزی سازگاری دارند در دسترس است. با کمک گیربکس و یا چرخ‌دنده، شما می‌توانید جهت حرکت را تغییر دهید و سرعت چرخش را به طور منظم کاهش یا افزایش دهید. چرخ‌دنده را می‌توان به انواع مختلفی تقسیم‌بندی کرد، مانند:

  1. تنظیمات و شکل محور چرخ‌دنده
  2. طراحی دندانه‌ای چرخ‌دنده

در انتخاب دنده مناسب برای وسیله نقلیه خود، لازم است به این موارد توجه کنید. اگر نیاز به خرید دنده سفارشی برای تراکتور دارید، می‌توانید بهترین سازنده گیربکس کشاورزی را انتخاب کنید. آن‌ها ماشین‌کاران ماهر و فناوری مدرنی دارند تا دنده‌هایی با تجهیزات و کیفیتی بالا تولید کنند. علاوه بر این، سازنده قطعاتی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد که از انتظارات مشتریان فراتر می‌رود.

برای خرید گیربکس sew از سام تجهیز به وب‌سایت ما مراجعه کنید تا بتوانید انواع گیربکس‌ها را مشاهده کنید و گیربکس مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

کاربرد چرخ دنده ها در صنعت کشاورزی

کاربرد چرخ دنده‌ها در صنعت کشاورزی

گیربکس کشاورزی جزء مکانیکی و اصلی زنجیره سیستماتیک ماشین‌های کشاورزی است. به طور معمول توسط نیروی تراکتور از طریق شفت PTO و درایوهای گیربکس هدایت می‌شود. گشتاور عملیاتی علاوه بر چرخ دنده‌های زنجیر، می‌تواند توسط موتورهای هیدرولیک یا قرقره‌های تسمه نیز به گیربکس منتقل شود.

در ادامه برخی از کاربرد‌های گیربکس در کشاورزی را بررسی می‌کنیم.

 

•        برداشت را سریع‌تر می‌کند

کمباین یک دستگاه پیشرفته است که به کشاورز امکان می‌دهد فعالیت برداشت را به صورت سریع‌‌تر انجام دهد. کمباین‌های بزرگ انواع وظایفی مانند بریدن محصولات بالغ، جدا کردن دانه‌ها و برداشت دارند. بنابراین، شما می‌توانید در یک دستگاه سرمایه گذاری کنید و از فواید عظیم آن بهره‌مند شوید. اگر نیاز به افزایش عملکرد دستگاه دارید، می‌توانید از گیربکس‌های بهتر کمباین استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید با خرید گیربکس sew از سام تجهیز، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت داشته باشید.

 

•        برداشت چند محصول

چیدمان چندکاره برداشت‌کننده، به ویژه برای ساده‌تر و سریع‌تر کردن فرآیند برداشت، طراحی شده است. شما می‌توانید برداشت‌گر ترکیبی را بخرید، بدون توجه به گندمی که برداشت می‌کنید. این برداشت‌گر برای محصولات گلوتنی مانند جو، برنج، گندم، سورگوم، آفتابگردان و سایر گیاهان مناسب است. گیربکس‌های برداشت‌گر به افزایش گشتاور ماشین کمک می‌کند. تولیدکننده‌ مجموعه‌ای از گیربکس‌ها را مانند دنده فلزی، کاما، و پیچشی ارائه می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید گیربکسی را که مورد نیاز شما است را انتخاب کنید.

 

 

•        بستر بذر را بدون زحمت آماده کنید

یکی از وسایل مهم در بخش کشاورزی، روتیواتور است. این وسیله با استفاده از یک تیغه سنگین، بدون تلاش کردن، خاک را شخم می‌زند. گیربکس روتیواتورها در تریلرهای چرخشی استفاده می‌شود تا خاک را در باغ، چمن و مزرعه‌ها متراکم و شخم کند.

تراکتورهای مزرعه‌ای به طور کلی برای استفاده از وسایل کشاورزی برای انجام کارهای مختلف مانند کاشت، شخم زدن و دیگر کارهای لازم در صنعت کشاورزی، استفاده می‌شوند. شما می‌توانید گیربکس استاندارد صنعتی را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید و عملکرد وسیله خود را ارتقا دهید.

 

جمع‌بندی

همان‌طور که گفتیم، گیربکس‌ها در صنعت کشاورزی نیز کاربرد دارند و تولید و طراحی انواع گیربکس‌ها باعث شده است صنعت کشاورزی ساده‌تر و سریع‌تر صورت بگیرد. برای خرید گیربکس sew از سام تجهیز با ما تماس حاصل کنید تا اطلاعات تکمیلی این محصول را دریافت کنید.

 

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا