رئیس امبریسر از نظرات ضدونقیض در مورد Saints Row ناامید است
رئیس امبریسر از نظرات ضدونقیض در مورد Saints Row ناامید است
لارس وینگفورس (Lars Wingefors)، رئیس شرکت امبریسر گروپ (Embracer Group)، اعلام کرد که نظرات ضدونقیض افراد در مورد نسخهی اخیر Saints Row ناامیدکننده است.
نسخهی پنجم مجموعهی Saints Row که یک ریبوت نیز بود، ماه گذشته برای رایانههای شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر شد. مسئولیت ساخت این بازی بر عهدهی استودیوی وولیشن (Volition) و مسئولیت نشر آن بر عهدهی شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) بود. مالک هر دو شرکت یادشده امبریسر گروپ است.
طی گردهمایی سالانهی اخیر این شرکت که روز گذشته برگزار شد، لارس وینگفورس واکنشهای افراد مختلف به این بازی را «ضدونقیض» خواند. هنوز مدت زیادی از عرضهی بازی نگذشته است و وینگفورس میگوید که او همچنان به پیشبینیهای پیش از عرضهی بازی مبنی بر سوددهی آن باور دارد، اما آیندهی این مجموعه در درازمدت هنوز مشخص نیست.
بخشی از صحبتهای او به شرح زیر است:
به شخصه، امیدوار بودم که استقبال بهتری از بازی صورت بگیرد. نظرات افراد در مورد آن ضدونقیض بوده است. میتوان در رابطه با موضوعات پرجزئیات زیادی پیرامون این عنوان سخن گفت، اما از دیدن اینکه بسیاری از بازیبازان و هواداران راضی هستند، خوشحال و در عین حال، از دیدن هواداران ناراضی، ناراحتم. بنابراین، شرایط سخت است. به نظرم باید تا انتشار گزارش سهماههی منتهی به نوامبر صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم. هنوز زمان زیادی از انتشار بازی نگذشته است و در حال جمعآوری اطلاعات هستیم. همچنین، رفع ایرادات بازی و عرضهی محتوای جدید در راه است.
لارس وینگفورس
او در ادامه گفت:
از نظر مالی، میدانم، یا بهتر است بگویم که اطمینان دارم از این سرمایهگذاری درآمد خواهیم داشت. آیا سوددهی آن به اندازهی سایر عناوین خواهد بود؟ احتمالاً نه، اما درآمدی خواهیم داشت که دست کم، شروع خوبی محسوب میشود.
لارس وینگفورس
سپس، از لارس وینگفورس پرسیدند که آیا واکنشهای افراد به Saints Row در نگاه امبریسر به آیندهی این مجموعه تغییری ایجاد میکند؟ او پاسخ داد:
واضح است که شما انتظار دارید نسخههای جدید یک مجموعه، از نسخههای پیشین آن بهتر باشند. کاری که [برای تحقق آن] انجام میدهید این است؛ طی یک فرآیند، وضعیت کنونی خود و نتایج به دست آمده را ارزیابی میکنید. همچنین، صدها نفر از اعضایمان در ساخت این بازی نقش دارند، بنابراین، به این افراد کاملاً اعتماد دارم و مطمئنم که آنها برای آینده نیز پیشنهاداتی خواهند داشت.
لارس وینگفورس
در جریان این جلسه، رئیس شرکت گیرباکس سافتور (Gearbox Software) یعنی رندی پیچفورد (Randy Pitchford) نیز اعلام نمود که پس از برآورده نشدن انتظارات این شرکت از Tiny Tina’s Wonderlands، نسخههای جدیدی از آن در دست ساخت قرار گرفته است.