
از آن پس، به نظر میرسید وستپن کنترل کامل مسابقه را در دست دارد؛ فاصله خود را با هر دو مکلارن در طول اولین بخشهای مسابقه مدیریت کرد، زودتر از نوریس و پیاستری به پیت رفت تا برتری خود را تقویت کند و سپس با آرامش تا خط پایان پیش رفت.
پس از یک جلسه تعیین خط سخت، الکس آلبون با یک بازگشت عالی به مکان هفتم، برای ویلیامز امتیازات مهمی در رقابت میانه جدول کسب کرد، و پس از او گابریل بورتولتو از کیک سابر و کیمی آنتونلی با مرسدس دیگر که پنج ثانیه جریمه زمان دریافت کرده بود، قرار گرفتند.
ایزاک هاجر نیز یکی از ستارههای روز یکشنبه بود، زیرا از موقعیت شروع پیت لین خود به مکان دهم رسید و پس از او کارلوس ساینز با ویلیامز و اولی بیرمن با هاس (که در اواخر مسابقه با یکدیگر برخورد کردند)، دومین ردبول یوشی تسونودا و همتیمی ریسینگ بولز، لیام لاوسون، قرار گرفتند.
استبان اوکان راننده دیگری بود که جریمه شد، پس از اینکه مشخص شد او در ابتدای مسابقه لنس استرول را مجبور به خروج از مسیر کرده است، و در نهایت به مکان پانزدهم رسید؛ پیِر گسلی و فرانکو کولاپینتو نیز به ترتیب در مکانهای شانزدهم و هفدهم قرار گرفتند و روز آرامی برای آلپاین بود.