نقدها و نمرات فیلم The Black Phone
نقدها و نمرات فیلم The Black Phone
نقدها و نمرات فیلم The Black Phone با نقشآفرینی ایثن هاک منتشر شدند و منتقدان به ستایش آن پرداختهاند.
فیلم تلفن سیاه (The Black Phone) اثری در ژانر ترسناک است که کارگردانی آن را اسکات دریکسون (Scott Derrickson) در دست دارد. این فیلم با رده سنی R ساخته شده و داستان پسری ۱۳ ساله را دنبال میکند که توسط قاتلی سریالی ربوده شده است. نقش اصلی این فیلم را ایثن هاک (Ethan Hawke) به تصویر میکشد.
نقدها و نمرات فیلم «تلفن سیاه» منتشر شدند که بر طبق آن، منتقدان به ستایش این فیلم ترسناک جدید پرداختهاند. در وب سایت راتن تومیتوز تاکنون ۲۱ نقد برای این فیلم منتشر شده که امتیاز ۱۰۰ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز بر اساس ۵ نقد منتشر شده، امتیاز ۷۹ از صد ثبت شده است. در ادامه نیز نظر منتقدان برتر جهان در مورد فیلم «تلفن سیاه» قرار دارد.
نظر منتقدان
- راتن تومیتوز | تعداد نقد: ۲۱ – امتیاز ۱۰۰ درصد
- متاکریتیک | تعداد نقد: ۵ – امتیاز ۷۹ از صد
«91/100 IndieWire | منتقد: ماریسا ماریبال»
فیلم «تلفن سیاه» یک اثر ترسناک کوتاه و استرسزا است که با مضامینی همچون دوستی و خانواده همراه شده است.
«90/100 IGN | منتقد: آمیلیا امبروینگ»
فیلم «تلفن سیاه» موارد ماورالطبیعی را با وحشتهای قابللمس به نحوی ترکیب کرده است که شما را وحشتزده و در عین حال امیدوار میکند.
«85/100 Slashfilm | منتقد: اریک وسپ»
فیلم «تلفن سیاه» نسبت به اثر ترسناک قبلی کارگردان اسکات دریکسون به نام شوم (Sinister) اثری کاملتر و موثرتر به شمار میرود. این فیلم اولین اقتباس سینمایی از آثار نوشته شده توسط جول هیل (Joe Hill) محسوب میشود و امید میرود در سالهای آینده فیلمهای بیشتری بر اساس آثار او ساخته شوند.
«80/100 The Hollywood Reporter | منتقد: جان دیفور»
بخش سوم و پایانی داستان فیلم «تلفن سیاه» حتی از آنچه پیشبینی میشود و انتظار دارید، بهتر است. در این بخش، موارد مزاحم کنار زده میشوند و با اشارهای کلاسیک و هوشمندانه به ژانر قاتل سریالی، تمام انرژی فیلم روی سکانس ارائه شده متمرکز میشود.
«67/100 The Playlist | منتقد: جیسون بیلی»
اسکات دریکسون میتواند تصاویری بسیار ترسناک و دلهرهآور خلق کند و برای انجام این کار نیز دوربین را با دقت بسیار زیادی حرکت میدهد. اما در فیلم «تلفن سیاه»، ایدههای داستانی و جلوههای بصری هرگز با یکدیگر جور در نمیآیند و نمیتوانند آن انسجام لازم را داشته باشند.