هاست پرسرعت
بازی

آنیا نقطه قوت انیمه Spy x Family است

آنیا نقطه قوت انیمه Spy x Family است

انیمه Spy x Family توانسته شروعی بسیار قدرتمندانه داشته باشد و یکی از جنبه‌های برجسته این اثر نیز شخصیت دوست‌داشتنی آنیا است.

انیمه جاسوس × خانواده (Spy x Family) بر اساس مانگایی به همین نام نوشته تاتسویا اندو (Tatsuya Endo) ساخته شده است. این انیمه برجسته به تازگی پخش شده و شروعی قدرتمند داشته است. بخش اول فصل نخست آن توانست توانمندی سازندگان این اثر و همچنین تمایل آن‌ها برای گسترش داستان فراتر از منابع بدون از دست دادن روحیه اصلی را نشان بدهد.

انیمه «جاسوس × خانواده» داستان یک آدمکش و یک جاسوس را روایت می‎‌کند که برای آنکه موقعیت‌شان فاش نشود، تشکیل خانواده می‌دهند و این در حالی است که هویت اصلی خود را از دیگری مخفی نگه می‌دارند. داستانی درام و جاسوسی در کنار لحظاتی کمدی، این انیمه را به سریالی جذاب و تماشایی تبدیل کرده است.

البته از نمونه آثاری که چنین خط داستانی را در پیش گرفته‌اند نیز می‌توان به سریال آمریکایی‌ها (The Americans) و همچنین فیلم آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith) اشاره کرد. بر خلاف این دو اثر لایو اکشن که بر پایه فریبکاری زوج‌ اصلی داستان هستند، کلید موفقیت انیمه سریالی «جاسوس × خانواده» فرزندخوانده آن‌ها به نام آنیا است.

شخصیت آنیا از قدرت تلپاتی برخوردار است و در طی داستان انیمه نیز به طور کامل از اتفاقات و هویت پدر و مادرش آگاه است. بخش زیادی از کمدی این انیمه نیز ناشی از واکنش‌های جذاب و تماشایی این شخصیت است. جدا از دوست‌داشتنی بودن این شخصیت، اینکه او همانند بیننده از تمام موارد داستان آگاه است نیز بسیار جالب‌توجه به شمار می‌رود و باعث شده تا قسمت‌های کند انیمه جنبش بیشتری داشته باشند.

شخصیت آنیا در انیمه «جاسوس × خانواده» همانند نماینده بیننده‌ها در داستان به شمار می‌رود و واکنش‌های او نسبت به اتفاقات نیز همانند واکنش بیننده‌‌ها است و تماشای او برای بیننده‌ها بسیار شیرین و جذاب است. آنیا نقطه قوت این انیمه محسوب می‌شود.

۱۲ قسمت ابتدایی انیمه «جاسوس × خانواده» پخش شده و پخش ۱۳ قسمت باقی مانده آن نیز از مهر ماه سال جاری میلادی شروع می‌شود.

masoud pc gamer (starfield edition)deathwingsSasukemeysambKiaaminsnowgirlanti niggerPorfosorSaGaJjeJonah hex

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا