هاست پرسرعت
تکنولوژی

وان پلاس ایس 2 پرو با حافظه رم 24 گیگابایتی در راه است!

وان پلاس ایس 2 پرو با حافظه رم 24 گیگابایتی در راه
است!

شایعه شده بود که جدیدترین گوشی پرچمدار کمپانی وان پلاس با نام وان پلاس ایس 2 پرو (OnePlus Ace 2 Pro) در روز 16 اوت (25 مرداد) با 24 گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد و اکنون این شایعه به واقعیت بدل شده است.چرا که شرکت چینی رسماً اعلام کرده این گوشی هوشمند دارای 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X خواهد بود. با دیجی رو همراه باشید.

وان پلاس میزان فضای ذخیره‌سازی مدل 24 گیگابایتی ایس 2 پرو را فاش نکرده، اما به گفته AnTuTu، حافظه داخلی این مدل برابر 1 ترابایت خواهد بود. با این حال، یک نسخه با رم 16 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت که می‌تواند 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

وان پلاس ایس 2 پرو

وان پلاس پیش از این تایید کرده بود که گوشی وان پلاس ایس 2 پرو از تراشه پردازشی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره برده و به یک صفحه نمایش اولد 6.74 اینچی با وضوح تصویری 1.5K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز مجهز خواهد بود. همچنین پشتیبانی از +HDR10 و تراکم پیکسل 450 پیکسل در اینچ نیز از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این گوشی خواهد بود. وان پلاس ایس 2 پرو برای تأمین انرژی به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که به کمک شارژر 150 واتی GaN همراه خود می‌تواند تنها در 17 دقیقه به طور کامل شارژ شود. این گوشی همچنین از شارژ 45 وات USB PD نیز پشتیبانی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

  • آیا واقعاً به 24 گیگابایت رم در گوشی های هوشمند نیاز است؟

با توجه به اینکه شش روز دیگر تا رونمایی باقی مانده است، می‌توانید انتظار داشته باشید که وان پلاس در تبلیغات جدید خود جزئیات بیشتری را از ایس 2 پرو فاش کند. پس در روزهای آتی نیز همچنان با بخش اخبار دیجی رو همراه باشید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا