هاست پرسرعت
تکنولوژی

همه چیز درباره استخر دانش کرج به همراه امکانات و تفریحات آن

همه چیز درباره استخر دانش کرج به همراه امکانات و تفریحات
آن

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

استخرها از جمله مکان‌های شلوغ برای فعالیت‌های تفریحی، ورزشی و درمانی هستند که در میان خانم‌ها و آقایان و در تمامی رده‌های سنی محبوب و پر طرفدار می‌باشند. در تمامی شهرها از جمله کرج، استخرها جز مکان‌های شلوغ به شمار رفته و افراد همواره به دنبال بهترین استخر با امکانات رفاهی و تفریحی خوبی هستند. استخر دانش کرج نیز یکی از بهترین استخرهای کرج با امکانات رفاهی و تفریحی مهیج است که همواره مقصدی پرطرفدار و تفریحی برای ساکنان آن شهر و گردشگران می‌باشد.

برای آشنایی بیشتر با این استخر و امکانات آن، در ادامه به بررسی بیشتر این استخر و سایر استخرهای کرج خواهیم پرداخت؛ پس اگر به دنبال یک مکان عالی برای تفریح و سرگرمی در کرج هستید، با ما همراه باشید.

استخر دانش کرج؛ مکانی برای تفریح و سرگرمی در قلب استان البرز

این استخر یکی از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی و ورزشی در شهر کرج است که با امکانات کامل و خدمات متنوع، توانسته نسبت به سایر استخرها در کرج محبوبیت بیشتری به دست بیاورد. همچنین این مجموعه نسبت به فروش و رزرو بلیط اینترنتی از سایت‌های معتبر نیز اقدام کرده است. پس افراد می‌توانند با مراجعه به سایت‌های مورد تایید از سمت استخر دانش کرج، از قبل بلیط خود را برای حضور در استخر رزرو کنند. علاوه بر این مورد، این استخر امکانات بسیار خوب دیگری در داخل مجموعه نیز دارد؛ پس با ما همراه باشید تا برخی از امکانات و فعالیت‌های استخر دانش کرج را بهتر بشناسیم.

امکانات استخر دانش کرج

استخر دانش از جمله استخرهای جدید التاسیس کرج به شمار می‌رود که در طول چند سال گذشته، همواره به امکانات و تجهیزات آن اضافه شده است. بنا بر تحقیقات انجام شده، این استخر در سال 1394 تاسیس شده و اکنون در داخل مجموعه نیز سه استخر مجزا به اسم‌های ساحل، صدف و باران به چشم می‌خورد. این مجموعه همچنین در داخل خود امکانات تفریحی سرگرم کننده و مهیجی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • دو سرسره آبی مهیج

  • تخته دایو بلند

  • استخر شیرجه با عمق 5 متر

  • دریاچه موج با موج های متنوع

  • سونا خشک و سونا بخار

  • حوضچه آب سرد

  • اتاق ماساژ

  • ساحل مصنوعی

  • استخر هیدروتراپی

  • تونل مه

  • فروشگاه لوازم ورزشی

  • و ….

آدرس استخر دانش کرج

برای اینکه در هنگام رفتن به مکانی جدید تجربه بدی نداشته باشید، داشتن آدرس دقیق مقصد می‌تواند از بسیاری از مشکلات احتمالی جلوگیری کند. هنگامی که تصمیم گرفته‌اید یه روز خوب و عالی را در کنار دوستان و خانواده خود در استخر دانش بگذرانید، بهتر است از قبل به آدرس آن مسلط باشید. در پایین آدرس دقیق استخر دانش برای راحتی شما در دسترسی به این مجموعه آورده شده است.

پارک آبی و استخر دانش کرج در محله چهارصد دستگاه کرج و بلوار ملک زاده واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این استخر در نزدیکی شهربازی پارک شهید نژاد فلاح و همچنین آزمایشگاه راست روشن و مرکز بهداشت محمد حسن راست روشن قرار گرفته است. این مجموعه‌ی ورزشی و تفریحی با موقعیت مکانی خوب، به راحتی قابل دسترسی برای عموم مردم می‌باشد. همچنین برای رفتن به این استخر می‌توانید از 5 الی 6 ایستگاه اتوبوس نیز استفاده کنید.

شماره تماس استخر دانش کرج

اگر سوالی درباره این استخر داشته باشید و یا می‌خواهید از قبل آن را رزرو کنید، حتماً به شماره استخر دانش نیاز خواهید داست. در زیر دو شماره تماس متعلق به استخر دانش نوشته شده است.

شماره تماس: 02155787878

شماره تماس: 09121674028

رزرو بلیط اینترنتی استخر دانش کرج و سایر استخرهای کرج

امروزه دیگر برای خرید بلیط اغلب مراکز تفریحی از سینما گرفته تا استخر، نیازی نیست تا حتماً به صورت حضوری به مجموعه مورد نظر مراجعه کنید. حتی اگر مجموعه و استخر مورد نظرتان سایتی مخصوص برای رزرو اینترنتی بلیط نداشته باشد، سایت‌های دیگری وجود دارند که نسبت به فروش بلیط اینترنتی استخرهای کرج اقدام می‌کنند. پس شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایر سایت‌های فروش بلیط استخر، برای تایم مورد نظرتان بلیط خود را از استخر دانش کرج و سایر استخرهای کرج رزرو کنید.

نکاتی که در هنگام رفتن به استخرهای کرج باید بدانید

قبل از رفتن به استخرهای کرج، بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید تا از رخ دادن مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. با اینکه بسیاری از این موارد را خودتان نیز می‌دانید و حتماً به آن‌ها عمل می‌کنید؛ ما نیز در ادامه برخی از مهم‌ترین نکات را بررسی می‌کنیم.

  • اطلاع از ساعات کاری و تعطیلات مجموعه و استخر مورد نظر

  • بررسی نوع استخرهای موجود در مجموعه

  • اطلاع از باز بودن تفریحات داخل استخر مانند سرسره و پارک آبی

  • رعایت کردن موارد بهداشتی در داخل استخر

  • تأمین لوازم شنا و وسایل مورد نیاز

  • رزرو بلیط از قبل

  • تامین لوازم مورد نیاز برای کودکان

  • و …

نتیجه گیری درباره استخرهای کرج

استخرها در کرج یکی از مقاصد محبوب برای تفریح و ورزش به خصوص برای جوانان محسوب می‌شوند. این شهر دارای جمعیت نسبتاً زیادی است و به همین دلیل نیز ممکن است در روزهای خاص استخرها به شدت شلوغ باشند؛ پس این نکته را قبل از مراجعه به استخر دانش کرج مد نظر داشته باشید.

امکانات و خدمات متنوع این مراکز ورزشی و تفریحی، گزینه‌ی مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و لذت بردن از لحظاتی شاد با خانواده و دوستان هستند. پس ساکنان شهر کرج و یا حتی گردشگرانی که برای مسافرت به این شهر رفته اند، می‌توانند برای داشتن یک روز به یاد ماندنی، رفتن به یکی از استخرهای کرج را در برنامه خود قرار دهند.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا