هاست پرسرعت
تکنولوژی

بیمه بازار، اولین کارگزاری مقایسه، محاسبه و خرید آنلاین بیمه در ایران

بیمه بازار، اولین کارگزاری مقایسه، محاسبه و خرید آنلاین بیمه در ایران

بیمه نامه ها انواع مختلفی دارند و به دو دسته تقسیم می شوند: بیمه نامه های اجباری از جمله بیمه شخص ثالث و بیمه نامه های اختیاری مانند بیمه درمان تکمیلی. در سال های گذشته خرید بیمه نامه به صورت حضوری انجام می شد و افراد باید برای تهیه بیمه به نمایندگی های شرکت های بیمه در سراسر کشور مراجعه می کردند.

بعد ها شرکت های بیمه ای امکان خرید آنلاین بیمه را نیز برای مشتریان خود فراهم کردند. در حال حاضر سامانه بیمه بازار امکان خرید و مقایسه آنلاین را در اختیار بیمه گزاران و مشتریان قرار داده است. خرید بیمه نامه های مختلف مزایای فراوانی برای افراد دارد و بیمه گزاران می توانند خسارت های جانی و مالی وارد شده در اثر حوادث را از این طریق جبران کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد علاقمند به دنبال خرید انواع بیمه نامه ها هستند. به دلیل اهمیت استفاده از بیمه نامه ها، بر آن شدیم در این مطلب به بررسی انواع بیمه و خرید آنلاین آن بپردازیم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

دلایل خرید بیمه

وظیفه شرکت های بیمه ای این است که در قبال دریافت حق بیمه از بیمه گزار، خسارات وارد شده بر مال و جان بیمه گزاران را پرداخت کنند. اما به راستی چرا افراد باید اقدام به خرید بیمه نمایند؟ در ادامه به دلایل مختلف خرید بیمه اشاره می کنیم:

  • اگر چه افراد برای خرید بیمه باید هزینه پرداخت کنند؛ اما در صورت بروز خسارت های جانی و مالی، در حد قابل توجهی فشار مالی از روی فرد خسارت دیده برداشته می شود.
  • در حال حاضر بیمه نامه های مختلف پوشش های متنوعی ارائه می دهند و می توانند خسارت های جانی و مالی را پوشش دهند.
  • برخی بیمه نامه ها همچون بیمه شخص ثالث اجباری هستند و افراد ملزم به خریداری آن می باشند و در صورت عدم خرید بیمه نامه جریمه خواهند شد.
  • برخی بیمه نامه ها همچون بیمه عمر، بیمه درمان و بیمه آتش سوزی از جمله بیمه نامه های اختیاری هستند و دارای پوشش های مناسبی برای افراد می باشند.
  • متقاضیان با خریداری بیمه درمان می توانند تمامی هزینه های بیمارستانی، خسارت های آزمایشگاهی و پاراکلینیکی را از شرکت بیمه دریافت کنند.

انواع بیمه نامه

بیمه نامه ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

بیمه نامه شخص ثالث

این بیمه نامه همان طور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم، اجباری می باشد و در صورت عدم تهیه آن راننده خاطی جریمه خواهد شد. بیمه شخص ثالث دارای قیمت مصوب و مشخصی است و قیمت آن فقط با توجه به نوع شرکت بیمه، نوع خودرو و تخفیفات بیمه می تواند متفاوت باشد. بیمه گزاران می توانند از طریق استعلام بیمه خودرو از اصالت آن مطمئن شوند. این بیمه نامه خسارات جانی و مالی به افراد آسیب دیده در تصادفات و حوادث را پرداخت می کند.

بیمه نامه بدنه خودرو

بیمه بدنه بر خلاف بیمه ثالث یک بیمه اختیاری است که افراد می توانند برای خودروی خود خریداری کنند. در این بیمه خسارات مالی وارد شده بر خودرو در اثر تصادفات رانندگی و سایر حوادث به بیمه گزار پرداخت می شود. پوشش های بیمه بدنه به دو دسته اصلی و فرعی تقسیم می شوند و رانندگان می توانند بنا به نیاز خود از هر کدام از این پوشش ها بهره مند شوند.

بیمه عمر

یکی از انواع بیمه های اختیاری بیمه عمر می باشد که افراد می توانند برای خود و تمام اعضای خانواده خریداری کنند. این بیمه نامه دارای پوشش های مختلفی است و خسارات ناشی از فوت و از کارافتادگی را به افراد بیمه شده و یا وارثان آن ها (در صورت فوت) پرداخت می کند. بیمه عمر بسته به پوشش های مختلفی که دارد قیمت های مختلفی خواهد داشت.

بیمه نامه درمان

بیمه درمان یکی از پر طرفدارترین و پر استفاده ترین بیمه های موجود می باشد و افراد زیادی از این بیمه استفاده می کنند. این بیمه نامه به طور کلی به دو دسته بیمه درمان پایه و تکمیلی تقسیم می شود. بیمه نامه های درمان نیز سقف و پوشش های مختلفی دارند که بیمه گزاران می توانند آن ها را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنند. بیمه تکمیلی بسیاری از هزینه های مربوط به آزمایشات، دارو، ویزیت، عمل های جراحی و … را پوشش می دهد.

بیمه نامه آتش سوزی

بیمه نامه آتش سوزی می تواند تمامی خسارت های وارد شده به اموال افراد در اثر آتش سوزی را پوشش دهد. این بیمه نامه علاوه بر آتش سوزی، خسارات مواردی همچون زلزله، سیل، طوفان و … را نیز پرداخت می کند.

بیمه نامه پزشکان

بیمه نامه پزشکان یک نوع بیمه نامه مسئولیت است که پزشکان می توانند آن را خریداری نمایند. این نوع بیمه خسارت هایی که پزشکان ممکن است در اثر خطا های پزشکی بر بیماران وارد کنند را پوشش می دهد. بیمه پزشکان نوعی بیمه اختیاری بوده و پوشش های مختلفی نیز دارد.

خرید آنلاین بیمه

در حال حاضر امکان خرید بیمه نامه آنلاین توسط شرکت های بیمه ای برای افراد فراهم شده است. از این طریق افراد دیگر نیازی به تحمل ترافیک شهری و ایستادن در صف های شلوغ ندارند و به راحتی و به صورت الکترونیک می توانند بیمه نامه مورد نظر خود را خریداری نمایند. اکنون امکان خرید بیمه نامه هایی همچون بیمه شخص ثالث، بدنه و … مهیا شده است و افراد تنها باید از سایت های مختلفی اقدام به خریداری آن نمایند. بیمه بازار سامانه ای امن و قابل اعتماد برای مقایسه، استعلام و خرید انواع بیمه های مختلف می باشد. شما متقاضیان گرامی می توانید در این سامانه، بیمه نامه های شرکت های مختلف را با هم مقایسه نموده و بهترین بیمه نامه را متناسب با شرایط خود خریداری کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا