هاست پرسرعت
خودرو

ثبت نام لاستیک دولتی بارز چگونه انجام می‌شود؟

ثبت نام لاستیک دولتی بارز چگونه انجام می‌شود؟

در این مقاله راهنمای کامل ثبت نام لاستیک دولتی بارز را خدمت شما عزیزان تقدیم کرده‌ایم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

اختلاف قابل‌توجه قیمت لاستیک در کارخانه و بازار باعث شده است کارخانه‌های داخلی برای پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان فروش مستقیم و آنلاین را راه‌اندازی کنند. گروه صنعتی بارز فعالیت تجاری خود را از سال ۱۳۷۲ و با ظرفیت اولیه ۲۵ هزار تن در سال برای تولید انواع لاستیک و تیوپ خودروهای سبک و سنگین و لاستیک‌های کشاورزی آغاز کرد. بارز از تکنولوژی شرکت کانتیننتال آلمان سود می‌برد و تنها تولید کننده لاستیک‌های رادیال باری اتوبوسی در کشور است.

کارخانه دوم بارز در سال ۱۳۹۵ و در استان کردستان تأسیس شده است و عنوان مجهزترین و پیشرفته‌ترین کارخانه لاستیک‌سازی کشور را یدک می‌کشد. این مجموعه با ظرفیت تولید ۱۲۵ هزار تن لاستیک بزرگ‌ترین کارخانه تولید لاستیک کشور است. لاستیک‌های گروه صنعتی بارز در طیف گسترده‌ای از خودروهای داخلی بکار می‌روند و طرفداران زیادی نیز دارند. در ادامه می‌خواهیم فرایند ثبت نام لاستیک دولتی بارز را خدمت شما عزیزان شرح دهیم. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لاستیک خودرو می‌توانید مقالات انواع لاستیک خودرو و آموزش نگهداری از آن را مطالعه بفرمایید.

ثبت نام لاستیک دولتی بارز

همان‌طور که گفتیم اختلاف زیاد قیمت لاستیک در کارخانه و بازار موجب شده مصرف‌کنندگان به دنبال خرید مستقیم از تولید کننده باشند. شرکت بارز در وب‌سایت خود امکان خرید آنلاین محصولاتش را فراهم کرده است. اولین قدم در ثبت نام لاستیک دولتی بارز مراجعه به وب‌سایت این شرکت به نشانی Barez.org خواهد بود.

در مرحله بعد می‌بایست گزینه فروش آنلاین را انتخاب کنید تا به لینک shop.barez.org هدایت شوید. پس از ورود به وب‌سایت فروش بارز گزینه شروع خرید را انتخاب می‌کنید. با باز شدن صفحه جدید قوانین و مقررات خرید لاستیک شرکت بارز نمایش داده می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

مالکان خودرو می‌توانند در هر شش ماه ۲ حلقه لاستیک متناسب با خودروی خود را دریافت نمایند. مدت‌زمان تحویل لاستیک‌ها حدود ۳۰ روز پس از تائید ثبت سفارش خواهد بود. همچنین مالک خودرو می‌بایست اطلاعات صحیح خود از جمله کد ملی، شماره موبایل، کد پستی، شماره شاسی و… را وارد نماید. بدیهی است در صورت مغایرت اطلاعات سفارش مشتری لغو شده و وجه خرید پس از ۷ روز کاری به حساب او مسترد خواهد شد. نکته مهم اینکه خریدار در ۶ ماه گذشته نباید از دیگر برندها لاستیک خریداری کرده باشد. هزینه ارسال لاستیک از طریق پست نیز یک میلیون ریال برای هر حلقه است.

پس از قبول قوانین و شرایط می‌بایست فروشگاه آنلاین بارز را انتخاب نمایید تا انواع لاستیک‌ها به نمایش درآید. در این صفحه می‌بایست لاستیک مناسب خودروی خود را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که تحویل لاستیک‌ها فقط از طریق پست انجام می‌پذیرد و تحویل حضوری ممکن نخواهد بود.

پس از انتخاب لاستیک نوبت به انتخاب استان، شهر و وارد کردن کد پستی می‌رسد. با وارد کردن این مشخصات سیستم اقدام به بررسی اعتبار کد پستی و آدرس مالک می‌کند و در صورت تائید سیستم می‌توان سایر مشخصات از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، شماره VIN خودرو، شماره پلاک خودرو و… را وارد کرد.

پس از تائید مشخصات پیامکی به شماره اعلام شده ارسال می‌شود و پس از وارد کردن آن به صفحه پرداخت وجه هدایت می‌شوید. با نهایی شدن این مرحله پیامک ثبت سفارش به گوشی شما ارسال خواهد شد و با مراجعه به بخش پیگیری سفارش می‌توانید وضعیت سفارش لاستیک خود را مشاهده نمایید.

خرید اینترنتی لاستیک دولتی بارز

مالکان خودرو می‌توانند در شش ماه یک جفت لاستیک شرکت بارز را سفارش دهند. به همین منظور می‌بایست با ورود به وب‌سایت Barez.org و انتخاب بخش فروش آنلاین فرایند اینترنتی خرید لاستیک را انجام دهند.

سامانه ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۱۴۰۲

این سامانه به آدرس اینترنتی shop.barez.org در دسترس است و مالکان خودروها می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود و خودرو در هر شش ماه یک جفت لاستیک به نرخ دولتی دریافت کنند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۳۶۶ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا