هاست پرسرعت
بازی

لیست لوازم جانبی ps5

لیست لوازم جانبی ps5

ps5 یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی است که طرفداران زیادی دارد. شرکت سونی برای بالا بردن رضایت کاربران ps5 علاوه بر خود دستگاه لوازم جانبی متعددی را هم به بازار عرضه کرده است. به کمک این لوازم جانبی می‌توانید از تمامی قابلیت‌های دستگاه بخوبی استفاده کنید و نهایت لذت را از آنها ببرید. البته با توجه به قیمت بالا پلی استیشن۵ و لوازم جانبی آن باید از آنها به خوبی مراقبت کنید تا ایرادی پیدا نکنند و نیاز به تعمیر پلی استیشن و لوازم جانبی آن‌ها نداشته باشید؛ زیرا این دستگاه پیشرفته قطعات مخصوصی دارد که هر فردی امکان تعمیر آن را نداشته و ممکن است به دستگاه آسیب بزند. همچنین در بسیاری از مواقع قطعات این کنسول بازی در بازا موجود نبوده و کار تعمیرات را مشکل می‌کند. در ادامه این مطلب قصد داریم لیست لوازم جانبی ps5 که می‌توانید تهیه کنید را به شما معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

کنترلر Dual Sense بیسیم مخصوص PS5

یکی از مهم‌ترین موارد در لیست لوازم جانبی ps5، دسته‌های بی­سیم با فناوری­های جدید مانند لرزش پیشرفته و صدای ۳D است. با کنترلرهای بی‌سیم می‌توانید تجربه بازی را به سطح بالایی برسانید. یکی از ویژگی‌های عالی این کنترلرها، طراحی اصولی و ارگونومیک آن‌هاست. با این طراحی دستان شما در حین بازی راحت‌تر بوده و شما براحتی می‌توانید کنترل بازی را به دست بگیرید.  

مدیا ریموت  PS5

مدیا ریموت PS5 یکی دیگر از لوازم جانبی PS5 است. با مدیا ریموت می‌توانید به راحتی انواع فیلم، موسیقی و سرویس‌های استریمینگ را کنترل کنید. مدیا ریموت با داشتن انواع دکمه‌های پخش/توقف، جلو و عقب بردن سریع به شما امکان کنترل بازی را در کمترین زمان می­دهد. با استفاده از مدیا ریموت می‌توانید کنسول‌تان را روشن کنید؛ همچنین با این ریموت می‌توانید انواع منوها را به صورت مستقیم کنترل کنید. 

کاورهای کنسول  PS5

اگر می‌خواهید کنسول شما رنگ و لعاب زیبایی داشته باشد، بهتر است به سراغ خرید کاور کنسول PS5 بروید. می‌توانید رنگ کاور مورد علاقه‌تان را انتخاب و بر اساس آن کنسول بازی‌تان را شخصی سازی کنید. همچنین کاورهای زیادی هستند که توسط تولیدی‌های مختلف در طرح‌های Spiderman، God Of War، Assassins و … ساخته شده‌اند. این کاورها به شما این امکان را می‌دهند که تصویر بازی مورد علاقه‌تان را روی کنسول یا کنترلر خود نصب و دائم قهرمان‌های مورد علاقه خود را تماشا کنید.

هدستهای  ps5

هدست‌های PS5 نیز یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی PS5 است. با استفاده از قابلیت‌های صوتی d3 در این هدست‌های قدرتمند کنسول می‌توانید با حذف سر و صداهای مزاحم، تجربه بازی خود را بهبود بخشید. همچنین صداهای دقیق درون بازی به کمک این هدست‌ها شنیده شده و در حالت فلو می‌توانید روی بازی به طور کامل متمرکز شوید. علاوه بر این، میکروفون هدست نیز برای استفاده در گپ صوتی مهم است، به خصوص اگر بازی‌های چند نفره انجام می‌دهید.

شرکت سونی برای رفع این مشکل کاربران هدست‌هایی با قابلیت میکروفون نویز کنسلینگ به بازار عرضه کرده است. یکی از معروف‌ترین و بهترین‌ هدست‌های این پلی استیشن هدست بی‌سیم  Pulse 3D است.

این هدست دارای یک باتری با ظرفیت ۱۲ ساعت است که بازی‌ها را برای شما لذت بخش می‌کند. البته شما می‌توانید این هدست را به پلی استیشن وی آر (VR)و تلفن همراه خود نیز وصل کنید. از مزایای دیگر این هدست می‌توان به وزن سبک (حدود ۷۸۰ گرم) و طراحی منحصر بفرد آن اشاره کرد که به شما این امکان را می‌دهد که ساعت‌ها بدون هیچگونه مشکلی به بازی کردن مشغول باشید.

 "لیست لوازم جانبی ps5"

دوربین ps5

دوربین PS5 HD یکی از خاص‌ترین لوازم جانبیPS5  است که به شما این امکان را می‌دهد تا خود را در مرکز بازی قرار دهید. این دوربین‌ها اغلب مورد استفاده استریمر‌ها قرار می‌گیرد. این دوربین دارای لنزهای دوگانه برای ضبط ۱۰۸۰ و پایه‌ای است. با این دوربین و ابزارهای حذف پس زمینه PS5  می‌توانید خودتان را در نقطه مرکزی فیلم قرار داده و پس زمینه را حذف کنید.

شما به کمک دوربین ps5 و با کلیک روی دکمه Create روی کنترل کننده DualSense برای PS5، می‌توانید یک ویدئو از خود و بازی‌تان بگیرید و آن را به اشتراک بگذارید. همچنین، با استفاده از پایه این دوربین، می‌توانید آن را روی مانیتور خود وصل کرده یا آن را روی میز یا هر سطح دلخواه دیگری قرار دهید تا از لرزش و نیافتادن دوربین، مطمئن باشید.

پایه شارژر دسته ps5

پایه شارژر دسته PS5 یکی از مهم‌ترین لوازم PS5جانبی است که به شما این امکان را می‌دهد تا دسته‌های خود را براحتی شارژ کنید. انتخاب پایه شارژر مناسب، بسیار مهم است و در سرعت شارژ کردن و مقاومت آن بسیار تاثیرگذار است. این پایه‌ها می‌توانند همزمان دو دسته ps5 شما را شارژ کرده و از نظر ظاهری بسیار به سایر لوازم پلی استیشن ۵ شبیه هستند. این پایه‌ها اغلب می‌توانند دو دسته را در بازه‌ی ۳ ساعته شارژ کنند. اما بدلیل آزاد ماندن درگاه‌های usb دستگاه حین شارژ، برای بسیاری از کاربران مفید هستند.

استند پلی استیشن ۵

یکی دیگر از مواردی که در لیست لوازم جانبی ps5 بسیار به چشم می‌خورد، استند است. این استندها با طراحی زیبا و کاربردی، به شما کمک می‌کنند تا فضای بازی خود را سازماندهی کنید و کنسول خود را در دسترس قرار دهید. استفاده از این استند، بسیار آسان است. کافیست ps5 خود را به صورت عمودی روی آن و در محل مخصوص قرار دهید تا استند براحتی آن را نگه دارد. علاوه بر خود ps5 می‌توانید از این استندها برای شارژ کردن و نگهداری دسته‌های بازی کنار پلی استیشن هم استفاده کنید.

در استندهای ارائه شده برای پلی استیشن ۵  علاوه بر جای مخصوص برای نگهداری ps5 و شارژ دسته‌ها، یک قسمت برای قرارگیری دیسک‌های بازی شما در نزدیکی دستگاه اصلی و دو فن قدرتمند برای خنک کردن پلی استیشن حین بازی وجود دارد. در این صورت می‌توانید با خیالی راحت‌ ساعت‌ها به سرگرم بازی دلخواه خود باشید.

البته در برخی از استندهای پلی استیشن علاوه بر موارد ذکر شده، امکان نمایش میزان شارژ دسته‌ها را نیز دارندو پس از شارژ شدن دسته‌ها به طور کامل، برق ورودی به دسته‌ها را قطع می‌کنند. با این قابلیت دیگر باتری دسته‌های موبایل به دلیل ماندن طولانی مدت در برق ایراد پیدا نمی‌کند.

 "لیست لوازم جانبی ps5"

کیف ps5

کیف حمل نیز یکی دیگر از لوازم جانبی PS5  است که به شما این امکان را می‌دهد تا کنسول خود را براحتی و بدون آسیب جابجا کنید. پس با خرید یک کیف مناسب می‌توانید براحتی وسیله سرگرمی خود را به مهمانی و دورهمی‌های دوستانه خود ببرید و چندین ساعت را در کنار عزیزان خود به بازی مشغول شوید. خوشبختانه، در حال حاضر چندین مدل کیف مخصوص ps5 در بازار موجود است که شما می‌توانید بر اساس مدل، بودجه، نوع پوشش دهی و … یکی را انتخاب کنید.

در این مطلب سعی کردیم تمام لوازم جانبی ps5 که در حال حاضر برای این دستگاه در ایران وجود دارد را به شما معرفی کنیم. اما بغیر از موارد بالا، هر روزه وسایل جدید در این حوزه به بازار عرضه می‌شود که از جمله آن می‌توان به هدست‌های واقعیت مجازی و … اشاره کرد. این وسایل به بازار می‌آیند یا استفاده از دستگاه را برای شما آسان‌تر کرده و لذت بیشتری را در حین بازی به شما القا کنند.

شما از چه لوازم جانبی برای دستگاه ps5 استفاده می‌کنید؟

West Worldmeysambv-alkalineهیچکسLu BuVisible 6-tigh manJavad.StarSpider-Man🤘Mohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا