هاست پرسرعت
بازی

گزارش: سازندگان Skull and Bones از موفقیت آن اطمینان ندارند

گزارش: سازندگان Skull and Bones از موفقیت آن اطمینان ندارند

سازندگان Skull and Bones طی مصاحبه‌ی خود با کوتاکو (Kotaku) به عدم اطمینان خود از موفقیت آن پرداخته و گفته‌اند که بسیاری از بخش‌های گیمپلی بازی عمق کافی ندارد.

تاکنون شاهد نظرات و شواهد مختلفی در رابطه با ضعف‌های بازی Skull and Bones بوده‌ایم. این عنوان که در سبک مبارزات دریایی قرار دارد در ادامه‌ی سال جاری عرضه می‌شود، اما نه لزوماً به این دلیل که در بهترین و آماده‌ترین حالت خود قرار دارد. ظاهراً علت این شیوه‌ی انتشار وجود قرارداری میان یوبیسافت (Ubisoft) و دولت سنگاپور است. (شعبه‌ی سنگاپور شرکت یوبیسافت ساخت این بازی را بر عهده دارد و یکی از مفاد این قرارداد، عرضه‌ی بازی پیش از تاریخی مشخص است.)

با وجود تأخیر عرضه‌ی بازی Avatar: Frontiers of Pandora تا سال مالی 24-2023، لغو ساخت چهار عنوان یوبیسافت که دوتای آن‌ها معرفی نشده بودند و دوتای دیگر Splinter Cell VR و Ghost Recon Frontline هستند و فارغ از تأخیر احتمالی Assassin’s Creed Rift تا سال آینده، تعداد بازی‌های مهم این شرکت که در شرف انتشار هستند، زیاد نیست.

تبلیغات

متأسفانه سازندگان بازی Skull and Bones که با کوتاکو صحبت‌هایی داشته‌اند، از موفقیت آن و پر کردن جای خالی عناوین مهم دیگر مطمئن نیستند. حتی یکی از سازندگان ادعا کرده است که علاوه بر آنچه گیمپلی اخیر Skull and Bones نشان داد، چیز زیادی برای تجربه در بازی وجود ندارد.

آن‌ها در ادامه گفتند که بخش‌های مختلف بازی، اگرچه با وجود وجوه متنوع عناصری چون جمع‌آوری منابع و شبیه‌سازی بقا، از عمق کافی برخوردار نیستند. با در نظر گرفتن این صحبت‌ها و اینکه بازی از بخش داستانی بهره نمی‌برد و برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس با قیمت 70 دلار عرضه می‌شود، احتمالاً شاهد فروش بالایی نخواهیم بود. حال اگر گیمپلی بازی هم به حد کافی راضی‌کننده نباشد، بسیاری از بازیکنان در همان روزهای ابتدایی عرضه، این عنوان را رها می‌کنند که در ادامه، به برنامه‌ریزی‌های پس از عرضه‌ی آن آسیب می‌زند.

بازی Skull and Bones در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، گوگل استیدیا و آمازون لونا منتشر خواهد شد.

@alistarDARKSIRENعلیmeysambAhmad_TREmperor Nima ShamsAlbertSquatlatex2تاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا