هاست پرسرعت
تکنولوژی

قالیشویی آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟

قالیشویی آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟

شاید برای اولین بار شنیدن نام قالیشویی آنلاین برای شما هم جالب باشد و با خود فکر کنید که این مراکز قالیشویی در اصل چه نوع خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اگر بخواهیم در ارتباط با اینکه قالیشویی آنلاین چیست ابتدا توضیحی به شما بدهیم، باید بیان کنیم امروزه به علت گسترش فضای وب و دسترسی عموم مردم به آن، کارهای اینترنتی فراوانی راه اندازی شده‌اند که یکی از آن‌ها قالیشویی‌های آنلاین هستند.

امروزه نیز بسیاری از مراکز قالیشویی برای سهولت دسترسی مشتریان و خدمات دهی بهتر، بخش ارتباطات آنلاین را راه اندازی کرده‌اند. پس همین نشان می‌دهد در روند شست و شو معجزه‌ای رخ نخواهد داد و فقط نحوه ثبت سفارش مشتریان فرق خواهد کرد. در ادامه مقاله به بیان مزایایی از این کسب و کار اینترنتی خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

مزایای قالیشویی آنلاین

در مناسبت‌هایی به خصوص مانند روزهای عید، اسباب کشی به خانه جدید یا مواردی از این دست معمولاً یکی از کارهایی که ما ایرانیان انجام می‌دهیم، رسیدگی به اوضاع لوازم منزل است که یکی از این کارها شست و شوی فرش‌ها است. در ارتباط با شست و شوی فرش‌ها معمولاً یکی از دغدغه‌های اصلی افراد آن است که فرششان به صورت کامل تمیز شده باشد و در حین شست و شو دچار هیچ گونه آسیبی نشده باشد.

به همین علت افراد به هنگام استفاده از مراکز قالیشویی همواره به دنبال انتخاب باکیفیت‌ترین و معتبرترین آن‌‌ها هستند. حال اگر شما جزء افرادی هستید که زمان برایتان اهمیت فراوانی دارد، می‌توانید از مراکز قالیشویی آنلاین بهره ببرید. مراکز قالیشویی که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند دارای یک وب سایت یا اپلیکیشن مخصوص به خود هستند و از طریق آن سفارش‌های مشتریان خود را دریافت می‌کنند و در طول پروسه شست و شو با مشتریان خود در ارتباط خواهند بود.

همچنین از این طریق می‌توانند یک فضای تبلیغاتی برای خود ایجاد کنند. آنچه بیان کردیم مزایای یک قالیشویی آنلاین برای کارخانه‌های قالیشویی است، اما در ادامه قصد داریم در ارتباط با مزیت‌هایی که چنین سامانه‌هایی برای کاربران خود دارند اشاره کنیم، در ادامه ما را همراهی کنید.

قالیشویی آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟

پرس و جوها را کم کنید

یکی از بزرگ‌ترین مزایای قالیشویی آنلاین این است که شما را از پرس و جوی زیاد برای انتخاب بهترین کارخانه قالیشویی رها می‌سازد. به این صورت که وقتی شما به دنبال مراکز قالیشویی آنلاین معتبر هستید، می‌توانید تنها با مراجعه به سایت آنان و خواندن نظرات مشتریان قبل از شما،، از نحوه خدمات رسانی مرکز مورد نظر و همچنین از نقاط ضعف و قوت تمامی عوامل کارخانه از جمله کارشناس فرش، سیستم حمل و نقل و بخش شست و شو اطلاع یابید.

در حالت سنتی ممکن است افرادی از نحوه خدمات رسانی مجموعه رضایت کافی را نداشته باشند، اما کارخانه هیچ بازخوردی در این باره از افراد دریافت نکند. به همین دلیل که مجموعه از کیفیت خدمات رسانی خود اطلاع کاملی ندارد، برای بهبود کیفیت خدمات رسانی خود تلاشی نخواهد کرد، اما وجود سامانه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده که مشتریان بتوانند نظرات خود را به طور واضح در قسمت مشخصی از سایت ذکر کنند و سایر مشتریان بتوانند از نظرات کاربران استفاده کنند. همچنین کارخانه می‌تواند بر اساس نظرات مشتریان کیفیت خدمات خود را بالاتر برده و بهبود بخشد.

بهترین قیمت را انتخاب کنید

در حالت سنتی وقتی افراد بخواهند قیمت شستشوی فرش را بدانند باید با کارخانه مورد نظر تماس بگیرند و جویای قیمت شوند. یعنی باید افراد اندکی از وقت خود را صرف انجام این کار کنند، اما به علت اینکه امروزه مراکز آنلاین راه‌اندازی شده‌اند، افراد  به راحتی می‌توانند به وب سایت قالیشویی مورد نظر خود مراجعه کرده و لیست قیمت‌ها را در سایت مشاهده کنند و به سرعت تصمیم بگیرند و سفارش خود را ثبت کنند. همچنین می‌توانند لیست قیمت کارگاه‌ها و کارخانه‌های مختلف را با هم مقایسه کنند.

در واقع سامانه‌های آنلاین با راه‌اندازی یک وب سایت، فضای رقابتی ایجاد کرده و می‌توانند هزینه‌ها را کمتر کنند، چراکه عوامل قالیشویی می‌دانند که مشتریان می‌توانند قیمت‌های مراکز آنلاین را را با یکدیگر مقایسه کنند و در نهایت تصمیم بگیرند، به همین علت  کارخانه‌ای که نمی‌خواهد مشتریان خود را از دست بدهد، باید قیمت‌های رقابتی ارائه کند که به نفع مشتریان باشد.

قالیشویی آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟

پیگیری سفارش‌ها و پشتیبانی

در تمامی سامانه‌های آنلاین دو بخش بسیار مهم وجود دارد. بخش اول قسمت پیگیری سفارش‌ها است که پس از آنکه مشتریان در سامانه سفارش خود را ثبت کرقد و سپس عوامل کارگاه یا کارخانه قالیشویی برای بردن فرش‌های مشتریان اقدام کردند، می‌توانند پیگیری کنند که فرایند شست و یا مرمت فرش آن‌ها تا چه اندازه پیشرفته است و احتمالاً تا چند روز دیگر فرش هایشان به دستشان خواهد رسید.

بخش دوم قسمت ارتباط با کارشناس است. افراد می‌توانند قبل از سفارش و حتی در حین تکمیل سفارش و چه پس از آن، برای موارد متفاوتی که سوال دارند با قسمت پشتیبانی در تماس باشند و سوالات مربوطه را از آنان بپرسند. برای مثال اگر افراد قبل از سفارش سوال خاصی دارند یا به دنبال خدمتی خاص هستند که در  سایت یا اپلیکیشن مورد نظر به آن اشاره‌ای نشده است، می‌توانند با پشتیبانی تماس گرفته و درباره آنچه در ذهن خود دارند با کارشناسان صحبت کنند.

همچنین می‌توانند در قسمت ثبت سفارش خود در قسمت توضیحات نیز موارد گفته شده را به وضوح ذکر کنند. درنهایت مشتریان پس از تحویل گرفتن فرش خود و یا موکت در صورت بروز هرگونه مشکلی یا نارضایتی که داشتند، می‌توانند با قسمت پشتیبانی تماس بگیرند و نارضایتی خود را نسبت به نوع خدمات رسانی مطرح کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

حرف آخر

با گسترش فضای وب و افزایش مراکز آنلاین دیگر کمتر کسی برای انجام امور خود به دنبال روش‌های سنتی است و افراد بیشتر تلاش می‌کنند تا کارهای خود را در اسرع وقت و با استفاده از فضای آنلاین مهیا شده انجام دهند. در این مقاله نیز تلاش کردیم در ارتباط با مزایایی که یک قالیشویی آنلاین دارد توضیحاتی برای شما بیان کنیم در آخر امیدواریم آنچه بیان کردیم برای شما مفید واقع شده باشد.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا