هاست پرسرعت
بازی

ویدیوی جدید گیم‌پلی Atlas Fallen به ارائه جزئیاتی از داستان، مبارزات و سیستم پیشرفت می‌پردازد

ویدیوی جدید گیم‌پلی Atlas Fallen به ارائه جزئیاتی از داستان، مبارزات و سیستم پیشرفت می‌پردازد

استودیوی دک۱۳ (Deck13) ویدیوی جدید و گسترده‌ای را از گیم‌پلی عنوان Atlas Fallen منتشر کرده است که جزئیات بیشتری از این اثر اکشن نقش‌آفرینی را ارائه می‌دهد.

تبلیغات

استودیوی دک۱۳ تاکنون تجربه‌ی ساخت دو بازی سولزلایک شامل نسخه‌های اول و دوم The Surge را در کارنامه‌ی خود دارد، اما این توسعه‌دهنده‌ی آلمانی با عنوان Atlas Fallen به چیزی می‌پردازد که بسیار متفاوت از ساخته‌های قبلی خود است. این بازی در جهانی فانتزی جریان دارد و با تاکید بیشتر بر نبردهای سریع و پر زرق و برق، در تمام مواردی که تاکنون از آن نشان داده شده امیدوارکننده به نظر می‌رسد. در همین راستا، اخیراً ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی آن منتشر شده است.

فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainment)، ناشر Atlas Fallen، به‌تازگی ویدیویی از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده است که در آن اعضای تیم سازنده در مورد جنبه‌های مختلف اثر مذکور صحبت می‌کنند. سازندگان در این ویدیو در مورد از فضای فانتزی بازی در آن خدایان فاسد بر زمین حکمرانی می‌کنند تا اینکه چگونه شن‌ها بر دنیای بازی مسلط شده‌اند، به صحبت پرداخته‌اند. شن‌ها بخش مهمی از داستان و گیم پلی بازی را تشکیل می‌دهند.

پیمایش عنصری مهم در بازی Atlas Fallen خواهد بود و بازیکنان به چندین توانایی حرکتی مانند Sand Gliding دسترسی خواهند داشت که به شما امکان می‌دهد مانند نام بازی بر روی شن موج سواری کنید. در بخش مبارزات، بازیکنان با دشمنان مختلفی روبه‌رو می‌شوند و می‌توانند از سلاح‌های گوناگونی استفاده کنند. همچنین قابلیت Momentum meter به شما این امکان را می‌دهد که پس از پر شدن آن، حمله خاصی را انجام دهید.

این ویدیو همچنین جزئیات بیشتری را در مورد Atlas Fallen از جمله مکانیک‌های شخصی‌سازی و پیشرفت بازی، نحوه تاکید بر کاوش در محیط‌های باز و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

ویدیوی جدید گیم‌پلی بازی Atlas Fallen در قسمت زیر قابل مشاهده است.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

بازی Atlas Fallen در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ (۱۰ اوت ۲۰۲۳) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. اخیراً مشخصات سیستم مورد نیاز این بازی منتشر شده که برای مشاهده آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

red-eyed Banished KnightKalSeinKurosBehzaadOmid_Fshlul-bookOld_axeAMIN12ABDVDNOTHING...کلاغSpider-Manدکتر gsxrDARKSIRENNemesisمردی از مادری فرانسوی و پدر ایتالیاییSekiromeysambوزغ (آنتی لگبت)

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا