هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات فصل ۳ سریال The Boys

نقدها و نمرات فصل ۳ سریال The Boys

فصل سوم سریال The Boys محصول سرویس آنلاین آمازون پرایم توانسته توجه منتقدان را به خود جذب کند و تحسین آن‌ها را برانگیزد.

سریال پسران (The Boys) از جمله برجسته‌ترین سریال‌های سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود که با رویکرد خاص خود توانسته توجه مخاطبان زیادی را بدست بیاورد. فصل سوم سریال به تازگی از این سرویس پخش شده و تحسین منتقدان را برانگیخته است.

فصل سوم سریال «پسران» همانند فصل‌های قبلی شامل هشت قسمت است که سه قسمت ابتدایی آن در تاریخ جمعه ۱۴ خرداد روی سرویس آمازون پرایم عرضه شد و قسمت‌های باقی‌مانده نیز به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

فصل سوم سریال موفق شده همانند دو فصل قبلی طنزهای جسورانه‌ای را به نمایش بگذارد. این فصل از سریال علاوه بر اینکه بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد، بسیار خونین نیز است.

در وب سایت راتن تومیتوز ۵۵ نقد برای فصل سوم سریال منتشر شده که امتیاز ۹۵ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۵ از صد به ثبت رسیده که بر اساس ۱۹ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورود فصل سوم سریال «پسران» قرار دارد.

نظر منتقدان

سریال The Boys

«83/100 Collider | منتقد: مگی لویت»

از میان تمام خطوط داستانی فصل سوم سریال «پسران»، خط داستانی کیمیکو و فرنچی جالب‌توجه‌تر و جذاب‌تر هستند. موارد زیادی در این فصل وجود دارند که می‌توان آن‌ها را دوست داشت اما با این وجود، همچنان کاستی‌هایی نیز احساس می‌شود. از سوی دیگر، بیشتر کاراکترها به نقطه‌ای رسیده‌اند که برای پیش بردن داستان‌هایشان نیازمند انگیزه‌ها و محرک‌های تازه هستند.

«80/100 Decider | منتقد: مارک گراهام»

سریال «پسران» طنز و هجونامه‌ای خارق‌العاده از زندگی واقعی ما و داستان‌های ابرقهرمانی‌ای است که ما خلق می‌کنیم. فصل سوم نیز همین روند خونین و بی‌پروایانه سریال را ادامه داده است.

«80/100 The Guardian | منتقد: لوسی منگان»

فصل سوم سریال «پسران» زیرکانه، روان و طنزآمیز است و گستاخی زیادی دارد که آن را جالب‌توجه‌تر و تماشایی‌تر کرده است.

«80/100 The Hollywood Reporter | منتقد: انجی هان»

سریال «پسران» آن تلخی و برجستگی خود را از دست نداده است و با اینکه نماهای مهیج پایانی فصل دوم می‌توانست هیجان را از بین ببرد اما فصل سوم سریال به ما یادآور می‌شود که این سریال همچنان برجسته و جذاب است.

«80/100 Empire | منتقد: آمون وارمن»

فصل سوم سریال «پسران» در عین اینکه لحظاتی بسیار خونین و شوکه‌کننده را به نمایش در می‌آورد، توسعه شخصیت‌های داستان را فراموش نمی‌کند.

«75/100 IndieWire | منتقد: بن تراورس»

سریال «پسران» ترکیبی از یک کمدی تلخ، اکشنی اغراق‌آمیز و بررسی مطالب مهم به شمار می‌رود. اینکه بتوان تمام این موارد را در یک سریال به بهترین نحو ممکن به نمایش گذاشت، بسیار چالش‌برانگیز است و فصل سوم سریال «پسران» با انجام این کار و حفظ رویکرد و هویت متمایز خود، بسیار تاثیرگذارتر بوده است.

«60/100 RogerEbert | منتقد: کلینت ورتینگتون»

فصل سوم سریال «پسران» رشد کرده و تا حدی پیش رفته است که دنبال کردن کاراکترهای زیاد آن و داستان‌ها مختلف و متنوع آن ممکن است اندکی دشوار باشد. فصل سوم سریال موارد بسیار زیادی دارد و شکاف‌های سطحی در نمای نقدهای اجتماعی و ابرقهرمانی سریال نیز آشکارتر شده‌اند.

«58/100 The Playlist | منتقد: برایان تالریکو»

سریال «پسران» به طور مداوم سرگرم‌کننده است اما می‌توانست بسیار قوی‌تر باشد. به نظر می‌رسد که فصل سوم سریال برای اولین بار از اینکه قدرت واقعی خودش را به نمایش بگذارد، واهمه دارد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا