هاست پرسرعت
بازی

تاریخ انتشار بازی Total War: Pharaoh مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Total War: Pharaoh مشخص شد

استودیوی کریتیو اسمبلی (Creative Assmebly) و شرکت سگا (SEGA) تاریخ انتشار بازی Total War: Pharaoh را اعلام کردند. این اثر استراتژی در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۹ مهر ۱۴۰۲) برای PC منتشر خواهد شد.

تبلیغات

همچنین تایید شده است افرادی که Total War: Pharaoh را پیش‌خرید کرده‌اند، دسترسی زودهنگام این بازی از تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) برای آن‌ها موجود خواهد بود.

بازی Total War: Pharaoh بازگشت استودیوی کریتیو اسمبلی به ساخت عناوین استراتژی تاریخی را نشان می‌دهد. پس از انتشار Total War: Three Kingdoms در سال ۲۰۱۹ و Total War Saga: Troy در سال ۲۰۲۰، این بار سازنده‌ی مذکور با نسخه‌ی Pharaoh بر روی مصر باستان تمرکز کرده است.

Total War: Pharaoh در کنار بهره بردن از عناصر کلاسیک گیم‌پلی سری Total War، قرار است ویژگی جدیدی را معرفی کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد کمپین‌های خود را شخصی‌سازی کنند. بازیکنان قادر خواهند بود از گزینه‌هایی مانند مکان‌های شروع تصادفی برای همه گروه‌ها، تنظیمات منابع و توانایی بازی با بلایای طبیعی استفاده نمایند. این بازی همچنین دارای تعداد زیادی گروه خواهد بود که هر کدام نقاط قوت، ضعف و توانایی‌ها و واحدهای منحصر به فرد خود را دارند. گروه‌های قابل بازی در این نسخه شامل هیتی‌ها، کنعان، آناتولی و مصر هستند.

منبع: Gamingbolt

Gubaruv-alkalineکلاغNoobBioshockmeysambpaymanHELLO.BROTHERMr.MorganMahanمحمد صالح اسدیgreatR1986 Old Gamer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا